6.závod Mistrovství ČR v autokrosu 2003 |
|
Velké Meziříčí |
8.6.2003 |
Tropické počasí, které již několik týdnů vysouší krajinu v České republice, nahánělo hrůzu pořadatelům i jednotlivým týmům. Nakonec pořadatelé zvládli úpravu tratě na výbornou a tak diváci, kteří se v parném vedru zašli podívat na další díl Mistrovství ČR a zóny Střední Evropy do Velkého Meziříčí, byli určitě spokojeni. Mnozí ze zúčastněných týmů sice bojovali s horkem s vypětím všech sil, ale na výkonech jednotlivých závodníků to nebylo znát, a proto bylo možné vidět celý den zajímavé sportovní klání. |
Divize 3 do 600 ccm | |
Průběh závodu | Fotografie |
Po krachu týmu Prosport chyběl ve startovním poli trojlístek jeho jezdců - Tomáš Hrdinka,
Lubomír Pokluda a Petr Charouz. Ve Velkém Meziříčí chyběli i další jezdci jako Lukáš
Knap, Petra Kramářová či Michal Šimůnek. Šestnácti členné startovní pole českých jezdců
ale rozšířili dva zahraniční účastníci bojující o body do zónového mistrovství -
Pavol Adam (Slovensko) a Ferenc Balta (Maďarsko).
Trénink Trať pro první měřený trénink byla sice silně nakropena, díky péči pořadatelů se ale nezměnila v kluziště jako na jiných závodech. Přesto však první skupina jezdců mezi nimiž byli i favorité závodu (Aleš Hrdinka, Vít Nosálek atd.) nezajela nijak oslnivé časy a naopak závodníci třetí tréninkové skupiny figurovali v popředí (Aleš Němeček, Pavol Adam atd.). Druhá část tréninku nabídla všem jezdcům srovnatelné podmínky. Trať byla prakticky suchá a časy dosažené v této části tréninku byly zhruba o 2 vteřiny lepší. Nejlépe zajel Radek Šott. Jen o pouhých 0,11 s byl horší Aleš Hrdinka a další 4 desetiny ztrácel třetí Vít Nosálek. O vyrovnanosti celého startovního pole svědčí fakt, že mezi prvním Šottem a sedmnáctým Lubomírem Piterem byl rozdíl jen 3,22 vteřin! 1.série rozjížděk První jízda patřila Radku Šottovi, který tak potvrdil své vítězství z tréninku. Druhý dojel Vít Nosálek. Za třetího Zdeňka Antonyho se od poloviny jízdy zavěsil Petr Borka. Antony jeho útoky odrazil a udržel třetí místo v rozjížďce. Po startu druhé jízdy se ocitl mimo trať Martin Samohýl. Bojovným výkonem během rozjížďky ale předjel tři své soupeře, čímž se probojoval na výsledné šesté místo. Zvítězil Aleš Hrdinka před Petrem Glombicou a Alešem Němečkem. 2.série rozjížděk Na vzájemné strkanice v úvodu první jízdy doplatily ztrátou nebo dokonce i poškozením stroje Pavol Adam, Martin Švábenský a Aleš Hrdinka. Do vedení se dostal Aleš Němeček, ale již ve třetím kole ho předjel Jan Jež. Ani druhé místo Němeček nedokázal udržet. Ve čtvrtém kole na něj úspěšně zaútočil Libor Kříž. Cílem tedy projeli jezdci v pořadí Jež, Kříž a Němeček. Start druhé jízdy se znovu nepodařil Martinu Samohýlovi. V první šikaně svůj stroj přetočil a musel se znovu probíjet celým startovním polem dopředu. Tentokrát se probojoval na čtvrté místo. Problémy měli v úvodu jízdy také Ferenc Balta a Zdeněk Antony, který však narozdíl od Balty pokračoval dál. Právě Antony komplikoval jízdu vedoucímu triu jezdců - Radku Šottovi, Vítu Nosálkovi a Petru Borkovi. Ti jezdili v těsném závěsu za sebou a navíc museli ještě předjíždět Antonyho, jenž sice jel o kolo zpět, ale způsobem jako kdyby bojoval o vítězství v závodě. Možná, že měli být v tomto případě pořadatelé důraznější a přísněji mladého závodníka napomenout. V jízdě zvítězil Šott před Nosálkem a Borkou. 3.série rozjížděk Do čela první jízdy se dostal Vít Nosálek. Suverén dne Radek Šott se pokoušel jeho pozici neustále atakovat. Neměl to však jednoduché, neboť na něj naopak dotíral Pavol Adam. Ve třetím kole však oba Nosálkovi pronásledovatelé odstoupili a tak si mohl celkem bez problému dojet pro prvenství v rozjížďce. S velkou ztrátou protnul cílovou čáru druhý Petr Borka. I on měl velký náskok před dalším jezdcem v pořadí - Danielem Pasdiorou. Smolař dne Martin Samohýl v této jízdě pro změnu zul pneumatiku levého zadního kola. Přes veškerou snahu nedokázal Pasdiorovi zabránit, aby jej dvě kola před cílem předjel a připravil tak o jisté třetí místo. Nejlepší úvod druhé jízdy měl Jan Jež. Ve druhém kole však odstoupil a vedení se ujal Aleš Němeček. Ten, ač ohrožován Alešem Hrdinkou, udržel svoji pozici až do cíle. Druhý tedy byl Hrdinka a třetí místo patřilo Liboru Křížovi. Finále B Po startu finále B se na prvním místě objevil Zdeněk Antony. Za ním se od třetího kola ustálilo pořadí - Pavol Adam, Jiří Šikola, Martin Švábenský, Jakub Knoll a Daniel Pasdiora. Tou dobou již v jízdě nepokračoval Martin Samohýl, který si tak vypil svůj pohár hořkosti až do dna. O čtvrtou pozici velice usiloval Knoll, ale za celou jízdu nedokázal Švábenského předjet. Jezdci na prvních třech místech udržovali bezpečné rozestupy. Až teprve v předposledním kola chyboval druhý Adam a na chvíli se ocitl mimo trať. Na třetím místě jedoucí Šikola nabídnutou šanci dokonale využil. Nejprve se na svého soupeře dotáhl a následně ho i předjel. Do finále A tedy postoupil z prvního místa Antony a ze druhého Šikola. Na Adama zbyla až pátá pozice ve finále A, neboť poslední kolo již nedokončil. Dostal se tak před něj Švábenský a Knoll. Šestý byl s kolem ztráty klasifikován Pasdiora. Finále A Ostrá vracečka kousek za startem znamenala konec pro Zdeňka Antonyho, když odstoupil po kolizi s Petrem Borkou, ve které se zdržel i Jiří Šikola. Vedení ve finále se ujal Radek Šott, kterého dlouhou dobu atakoval Vít Nosálek. V závěru jízdy však jeho útoky opadly a Šott projel vítězně cílem s bezpečným náskokem před Nosálkem. Velké boje se odehrávali na třetím až šestém místě. Celou skupinku jezdců vedl nejprve Aleš Němeček. V sedmém kole ale neudržel za zády Aleše Hrdinku a musel se spokojit se čtvrtým místem. V těsném závěsu za oběma jezdci neustále jezdili i pátý Jan Jež a šestý Petr Glombica. Sedmé místo vybojoval Šikola, když využil začínajícího defektu kola stroje Libora Kříže a v šestém kole ho předjel. Kříž nakonec přes zmíněné problémy obsadil místo osmé. Devátý projel cílem Petr Borka, který se velmi zdržel ve zmíněné kolizi v úvodu finále. |
|
Pavol Adam | |
Ferenc Balta | |
Vladislav Štětina | |
Jiří Šikola | |
Zdeněk Antony | |
Aleš Němeček | |
Aleš Hrdinka | |
Vít Nosálek | |
Radek Šott | Z kapacitních důvodů mohu na tuto stránku umisťovat pouze náhledy fotografií. Máte-li zájem, mohu Vám vybrané fotografie zaslat e-mailem. |
Výsledky závodu divize 3 do 600 ccm | |||||
Pořadí | St.číslo | Jméno jezdce | Stroj | Zisk bodů pro MČR | Zisk bodů pro ZSE |
---|---|---|---|---|---|
Finále A | |||||
1. | 6 | ŠOTT Radek | Honda CBR 600 | 20 | 20 |
2. | 2 | NOSÁLEK Vít | Kawasaki 600 | 17 | 17 |
3. | 3 | HRDINKA Aleš | Kawasaki 600 | 15 | 15 |
4. | 8 | NĚMEČEK Aleš | Honda CBR 600 | 13 | 13 |
5. | 11 | JEŽ Jan | Kawasaki 600 | 12 | 12 |
6. | 9 | GLOMBICA Petr | Honda 600 | 11 | 11 |
7. | 22 | ŠIKOLA Jiří | Kawasaki 600 | 10 | 10 |
8. | 26 | KŘÍŽ Libor | Kawasaki 600 | 9 | 9 |
9. | 7 | BORKA Petr | Kawasaki 600 | 8 | 8 |
10. | 14 | ANTONY Zdeněk | Honda 600 | 7 | 7 |
Finále B | |||||
11. | 20 | ŠVÁBENSKÝ Martin | Yamaha 600 | 6 | 6 |
12. | 10 | KNOLL Jakub | Kawasaki 600 | 5 | 5 |
13. | 97 | ADAM Pavol (SK) | Honda 600 | - | 4 |
14. | 25 | PASDIORA Daniel | Honda 600 | 4 | 3 |
15. | 5 | SAMOHÝL Martin | Yamaha 599 | 3 | 2 |
16. | 12 | ŠTĚTINA Vladislav | Honda 600 | 2 | 1 |
Neklasifikováni | |||||
- | 19 | PITER Lubomír | Kawasaki 600 | N | N |
- | 83 | BALTA Ferenc (H) | Yamaha R6 | - | N |
Divize 3 do 1600 ccm | |
Průběh závodu | Fotografie |
Přestávku po závodech Mistrovství Evropy, které se jeli v Rusku využili někteří jezdci
k přípravě na další pokračování evropského šampionátu v Přerově a závod ve Velkém
Meziříčí vynechali. Mezi takové patřili Ladislav Hanák, Roman Kalenský nebo Jiří Svoboda.
Naštěstí však přijelo šest závodníků ze zahraničí. Tím se stalo, že počet startujících
jezdců této divize se vyrovnal divizi do 600 ccm, což letos není zrovna obvyklé. Trénink Prvenství Petra Turka v tréninku asi překvapilo jen málokoho. Že se však na druhé místo prosadí Igor Vlasatý, by na české trati mnoho odborníků nečekalo, přestože tento slovenský závodník dosahuje v letošním evropském šampionátu velmi dobré výsledky. Jeho ztráta na Turka byla jen necelou půl vteřinu. Velkým překvapením pak bylo třetí místo Laszló Papa. Překvapení to bylo o to větší, že za českou jedničkou zaostal o pouhých 0,81 s. 1.série rozjížděk Smůlu měl v úvodu první jízdy Ondřej Musil. Kolize v ostré vracečce po startu mu vystavila stop v dalším pokračování v rozjížďce. Vedení se ujal podle očekávání Petr Turek, ale v závěru prvního kola se z jeho stroje ozýval nepřirozený zvuk a český šampión z jízdy odstoupil. První místo tak zaujal Radim Osička a velmi pěknou jízdou získal vítězství v úvodní jízdě. Druhý byl překvapivě, ale po dobrém výkonu zaslouženě Martin Medáček. Třetí pozici dlouho držel Adam Ociepka, ale v posledním kole již neodolal tlaku Roberta Školy, velmi ztratil a v cíli byl nakonec ještě rád, že udržel alespoň čtvrté místo. Vítězství ve druhé jízdě patřilo Igoru Vlasatému. V těsném závěsu za ním dojel Lukáš Hampl. Po třetím místě sahal Martin Kosař. Přestože mu nevyšel start, postupoval velice dravým způsobem vpřed. Předjel Radka Nosálka a Ondřeje Vymazala a oběma začal ujíždět. V šestém kole se ale diváci jeho výjezdu z ostré vracečky už nedočkali. Poškozený stroj se již nepodařilo uvést do chodu a Kosař už do dalších jízd nenastoupil. Třetí místo v této jízdě tak připadlo Vymazalovi. 2.série rozjížděk První jízda slibovala zajímavou podívanou. Petr Turek po té, co nedokončil první rozjížďku, musel startovat až ze třetí řady. Po startu se dostal na čtvrtou pozici. Z tria jezdců jedoucích před ním přišel na řadu nejprve Ondřej Vymazal, kterého Turek předjel již ve druhém kole. Ani druhý Lukáš Hampl dlouho neudržel Turka za sebou - necelý jeden okruh. Před obhájcem titulu Mistra ČR jel už jen Slovák Igor Vlasatý. Ten vzdoroval až do posledního okruhu, ale půl kola před cílem ho Turek přeci jen předjel. O tvrdosti jejich souboje vypovídal stav kapotáže Vlasatého stroje. Turek tedy rozjížďku vyhrál před Vlasatým a Hamplem. Vítězství systémem start cíl předvedl ve druhé jízdě Radim Osička. Za ním to však vřelo. Nejprve jezdil druhý Martin Medáček pronásledovaný Miroslavem Šutlákem a Ondřejem Musilem. V závěsu za touto trojicí čekal na chybu svých soupeřů Adam Ociepka. Ve třetím kole velmi ztratil Medáček a propadl se na čtvrté místo. Ve stejném okruhu začal mít potíže se strojem Ociepka, který proto také brzy odstoupil. Souboj se tak zúžil pouze na dva jezdce - Šutláka a Musila. Netrvalo však dlouho a Musil svého soupeře předjel a projel cílem jako druhý. Na Šutláka zbylo místo třetí. 3.série rozjížděk Zhruba v polovině prvního kola úvodní jízdy se mimo trať dostal Igor Vlasatý. V jízdě pokračoval s velkou ztrátou, kterou se mu podařilo stáhnout teprve až v závěrečném kole, kdy předjel Andrease Winingera. V cíli to však znamenalo čtvrté místo, protože Agnes Darász pouze odkroužila jízdu se ztrátu dvou kol a pro poruchu převodovky již po druhém kole odstoupil Radim Osička. Jako první dokončil rozjížďku Ondřej Vymazal s náskokem před Lukášem Hamplem. Třetí projel cílem Radek Nosálek. Druhá jízda přinesla suverénní vítězství Petra Turka. Jediný, kdo s ním alespoň trochu držel krok, byl druhý Ondřej Musil. Od třetího místa jezdili v závěsu za sebou tři zahraniční závodníci - Miroslav Šutlák, Laszló Pap a Károly Abrahám. V závěru spolu svedli poměrně pěkný souboj, který ale změnu pořadí nepřinesl. Finále Po startu se do vzájemné kolize dostali Radek Nosálek a Laszló Pap. Nosálek při ní svůj stroj poškodil a po projetí cílem prvního kola odstoupil. Vedení se ujal Petr Turek a zdálo se, že ani skvěle jedoucí Radim Osička ho nedokáže ohrozit. Nečekaný zvrat však nastal při nájezdu do šestého okruhu, kdy levé zadní kolo Turkova stroje začalo opisovat naprosto nepřirozenou trajektorii. Vedoucí závodník byl nucen zastavit a první místo zaujal Osička. Ten už svoji šanci nepustil a v závodě s poměrně slušným náskokem zvítězil. Druhý dojel Lukáš Hampl těsně sledován Ondřejem Musilem. Pro své téměř tradiční čtvrté místo si dojel (letos již po čtvrté) Ondřej Vymazal. Páté místo patřilo Igoru Vlasatému. Pěkný souboj o šesté místo sváděli Miroslav Šutlák, Martin Medáček a Laszló Pap. Zejména Medáček a Pap si mezi sebou neustále měnili pořadí. Šestý byl v cíli Šutlák, sedmý přeci jen Medáček a osmý Pap. |
|
Agnes Darász | |
Robert Škola | |
Martin Kosař | |
Andreas Wininger | |
Martin Medáček | |
Radek Nosálek | |
Ondřej Vymazal | |
Petr Turek | |
Radim Osička | |
Z kapacitních důvodů mohu na tuto stránku umisťovat pouze náhledy fotografií. Máte-li zájem, mohu Vám vybrané fotografie zaslat e-mailem. |
Výsledky závodu divize 3 do 4000 ccm | |||||
Pořadí | St.číslo | Jméno jezdce | Stroj | Zisk bodů pro MČR | Zisk bodů pro ZSE |
---|---|---|---|---|---|
Finále A | |||||
1. | 5 | OSIČKA Radim | Toyota EVO 1600 | 20 | 20 |
2. | 10 | HAMPL Lukáš | VW 1596 | 17 | 17 |
3. | 12 | MUSIL Ondřej | Suzuki 1300 | 15 | 15 |
4. | 4 | VYMAZAL Ondřej | Kawasaki ZX 1199 | 13 | 13 |
5. | 224 | VLASATÝ Igor (SK) | Seat 1592 | - | 12 |
6. | 55 | ŠUTLÁK Miroslav (SK) | VW 1600 | - | 11 |
7. | 7 | MEDÁČEK Martin | VW 1598 | 12 | 10 |
8. | 225 | PAP Laszló (H) | Honda CBR | - | 9 |
9. | 1 | TUREK Petr | Škoda 1596 | 11 | 8 |
10. | 6 | NOSÁLEK Radek | VW 1600 | 10 | 7 |
Nepostoupili z rozjížděk | |||||
11. | 8 | OCIEPKA Adam | Honda 1600 | 9 | 6 |
12. | 112 | ABRAHÁM Károly (H) | VW 1600 | - | 5 |
13. | 81 | WININGER Andreas (H) | VW 1600 | - | 4 |
14. | 114 | DARÁSZ Ágnes (H) | VW Golf | - | 3 |
Neklasifikováni | |||||
- | 11 | ŠKOLA Robert | VW 1595 | N | N |
- | 46 | KOSAŘ Martin | Suzuki Hayabusa 1300 | N | N |
- | 14 | HUSÁK Jan | Honda | N | N |
- | 29 | ŠAMONIL Zdeněk | Škoda 1600 | N | N |
Divize 3 do 4000 ccm | |
Průběh závodu | Fotografie |
Z jezdců, kteří pravidelně startují v českém šampionátu, chyběl Jaromír Štětina a
také Václav Fejfar. Po pauze se opět v poli jezdců objevili oba letošní nováčci
- Aleš Pařízek a David Horák. Závod ve Velkém Meziříčí znamenal návrat do Mistrovství
ČR po více než roční pauze pro Tomáše Carbola. I závod nejsilnější kubatury měl mezinárodní obsazení, o které se postarali Willy Greuber a Antal Darász. Trénink Nejlépe zajel v tréninku Jan Smrž. Jeho čas na jedno kolo 32,83 byl vůbec nejlepším časem na jeden okruh v šestém závodě Mistrovství ČR. Jen s minimální ztrátou obsadili další místa Petr Bartoš a Jaroslav Hošek. Zraněním skončil trénink pro Romana Kalvodu. Na skoku meziříčské trati si narazil záda a byl odvezen k ošetření do nemocnice. 1.série rozjížděk Vedení se v první jízdě překvapivě ujal Martin Švábenský. Druhý jezdil Jaroslav Hošek a až za ním vítěz tréninku Jan Smrž. Ve čtvrtém kole Smrž odstoupil a jeho pozici zaujal David Horák. Toho vzápětí začal atakovat Tomáš Carbol. Cílem projel první Švábenský s nečekaně bezpečným náskokem před Hoškem. Třetí místo udržel před Carbolem Horák. Předčasně vyrazil do druhé jízdy Petr Bartoš, a tak se start musel opakovat. Napodruhé měl lepší reakci Roman Keřka a ujal se vedení. Následujících pět kol úspěšně odrážel velmi tvrdé Bartošovi útoky. V šestém kole ale náhle ztratil a propadl se až za Stanislava Horáčka na třetí místo. Bartoš jel s velkým náskokem, přesto však nepochopitelně chyboval a svůj stroj převrátil. V rozjížďce tak zvítězil k úžasu všech Horáček. Druhý byl Roman Keřka a třetí Maďar Antal Darász, který ke svému úspěchu přišel spíše náhodou. Josef Keřka jezdící celou dobou před ním v posledním kole velmi zvolnil a odstavil stroj mimo trať, odkud jezdci odjíždějí zpět do depa. Z ničeho nic se najednou po chvíli opět vrátil na závodní dráhu a dojel si pro čtvrté místo. 2.série rozjížděk Skvělý start měl v úvodní jízdě David Horák. Po ujetí několika desítek metrů ho však z prvního místa sesadil Jaroslav Hošek a ještě než Horák najel do druhého kola, byl předjet i Romanem Švábenským. Zajímavý boj se odehrával o čtvrté místo. Defektem kola postižený Tomáš Carbol se všemožně snažil zabránit předjetí Willimu Greuberovi. Ten v přemíře snahy chyboval a převrátil svůj stroj na střechu. Ani pak neměl Carbol svoji pozici jistou. Pro změnu jej ohrožoval Josef Pagač. Přesto ale Carbol skončil čtvrtý za vítězným Hoškem, druhým Švábenským a třetím Horákem. V úvodu druhé jízdy jezdili v těsném rozestupu za sebou Roman Keřka, Stanislav Horáček a Jan Smrž. Zatímco Keřka si postupně začal budovat náskok, Smrž se na svého soupeře ještě více "přilepil". Předjet Horáčka se mu ale podařilo až v posledním kole. Pořadí v cíli - Roman Keřka, Smrž a Horáček. 3.série rozjížděk První jízda byla téměř bez soubojů. Mezi jezdci se vytvořili bezpečné rozestupy, a tak jediný zajímavější okamžik nastal ve chvíli, kdy Josef Keřka předjížděl Antala Darásze. Teprve až v závěr rozjížďky zpestřil souboj Stanislava Horáčka a Josefa Keřky. Vítězem jízdy se stal Jaroslav Hošek před Janem Smržem a Horáčkem. Josef Keřka byl čtvrtý. Po startu druhé jízdy bylo pořadí Roman Keřka, Roman Švábenský a David Horák. Horáka však ještě v prvním kole předjeli Tomáš Carbol a Petr Bartoš. Bartoš, který vynechal druhou jízdu, neboť dával dohromady svůj stroj po havárii v 1.sérii, se ovšem nemínil se čtvrtou pozicí smířit a začal útočit na Carbola. Již ve třetím kole se mu podařilo dostat před něj. Bartoš ale stále nebyl se svojí pozicí spokojen. Tři kola před cílem dovršil své snažení předjetím Švábenského. Cílem tedy projel první Roman Keřka, druhý Bartoš a třetí Švábenský. Finále Kolizi hned po startu měl Petr Bartoš. Přemíra snahy, která provázela jeho další jízdu způsobila, že vždy, když už se začal prodírat polem jezdců kupředu, přišla další hrubá chyba a Bartoš se ocitl v hodinách či mimo trať. Nakonec dokončil finále až jako osmý. Vedení se lepším startem ujal Roman Keřka. Celou jízdu však musel odrážet útoky Jaroslava Hoška. Roman Keřka po celých devět kol neudělal výraznější chybu, a tak Hošek neměl příliš příležitostí svého soupeře předjet. Právě proto Roman Keřka vyhrál a Hošek skončil druhý. O třetí místo sváděli boje Roman Švábenský a Jan Smrž. Oba jezdci si nedarovali ani kousek tratě. Po jednom z útoků Smrž velmi ztratil a následná porucha stroje mu zabránila plnohodnotně zasahovat do bojů ve finále. Švábenský si tak mohl po delší době dojet pro zelený věnec. Zajímavý vývoj mělo i pořadí na dalších místech. Na Davida Horáka útočil Josef Keřka a zpočátku taky Tomáš Carbol. S přibývajícími koly byly pokusy Josefa Keřky o předjetí Horáka stále více důraznější, až se tři okruhy před cílem dostal na čtvrté místo. Pátý skončil Horák, šestý Carbol. Sedmé místo patřilo Stanislavu Horáčkovi, kterému finálová jízda příliš nevyšla stejně jako osmému Bartošovi. Smolař Smrž nakonec dokázal dokončit plný počet kol a obsadil devátou příčku. Naopak Antal Darász objel o jeden okruh méně, a proto mu patřila poslední, desátá příčka. |
|
Willy Greuber | |
Antal Darász | |
Aleš Pařízek | |
Roman Kalvoda | |
Tomáš Carbol | |
Josef Keřka | |
Roman Švábenský | |
Jaroslav Hošek | |
Roman Keřka | |
Z kapacitních důvodů mohu na tuto stránku umisťovat pouze náhledy fotografií. Máte-li zájem, mohu Vám vybrané fotografie zaslat e-mailem. |
Výsledky závodu divize 3 do 600 ccm | |||||
Pořadí | St.číslo | Jméno jezdce | Stroj | Zisk bodů pro MČR | Zisk bodů pro ZSE |
---|---|---|---|---|---|
Finále A | |||||
1. | 3 | KEŘKA Roman | Tatra 4000 | 20 | 20 |
2. | 2 | HOŠEK Jaroslav | Ford 1998 | 17 | 17 |
3. | 4 | ŠVÁBENSKÝ Roman | Peugeot 3500 | 15 | 15 |
4. | 3 | KEŘKA Josef | Tatra 3500 | 13 | 13 |
5. | 19 | HORÁK David | Ford Cosworth 2000 | 12 | 12 |
6. | 30 | CARBOL Tomáš | BMW 3500 | 11 | 11 |
7. | 14 | HORÁČEK Stanislav | Tatra 3500 | 10 | 10 |
8. | 1 | BARTOŠ Petr | Ford Cosworth 2000 | 9 | 9 |
9. | 5 | SMRŽ Jan | Tatra Sport 3500 | 8 | 8 |
10. | 71 | DARÁSZ Antal (H) | Porsche 3600 | - | 7 |
Nepostoupili z rozjížděk | |||||
11. | 12 | PAGAČ Josef | Audi 3700 | 7 | 6 |
12. | 31 | GREUBER Willy (H) | Honda 1998 | - | 5 |
Neklasifikováni | |||||
- | 18 | PAŘÍZEK Aleš | Tatra 3500 | N | N |
- | 44 | KALVODA Roman | Ford Cosworth 2000 | N | N |
Své připomínky a dotazy můžete posílat na adresu david.pokorny@quick.cz
Optimalizováno pro rozlišení obrazovky 800x600 . Kódování
Windows 1250 .
Odladěno pro prohlížeče Microsoft Internet Explorer 6.0 .
Divize |
---|
Divize 3 |
Divize 3 |
Divize 3 |
Zpět na |
---|
mistrovství |
Přejít na |
---|
autokros |
Sezóna 2002 |
Sezóna 2001 |
Autokrosové odkazy |
Poděkování |
---|
I tentokrát bych chtěl poděkoval Jiřímu Šikolovi a Martinu Čechovi za spolupráci. |