Mistrovství Evropy v autokrosu 2003 |
||
6.závod |
Nová Paka (Česká republika) |
5. - 6.7.2003 |
I přes chladné a deštivé počasí se v Nové Pace sešla až nečekaně velká divácká návštěva. Autokrosový fanoušci z Čech, Německa, Holandska, Ruska a dalších zemí sledovali dramatické závody plné atraktivních a kontaktních soubojů. Nechyběli ani hrůzu nahánějící karamboly, které naštěstí skončily relativně bez větších následků. Úvod k nim obstaral Václav Fejfar v sobotním tréninku. Stejný jezdec měl v neděli podíl na "přemetu" buginy Romana Švábenského. Letecký den v Nové Pace završil Mathias Behringer z Německa. |
Divize 3 do 600 ccm | |||||
Komentář výsledků | |||||
Trénink Vítězem tréninku se stal Jakub Knoll, ale stejně jako v závodech domácího šampionátu zůstal ve finálové jízdě oproti tréninku trochu za očekáváním. Druhý čas zajel Aleš Hrdinka a třetí Vít Nosálek, který do Nové Paky přijel jako vedoucí závodník Euraca cupu. Počet jezdců byl předem omezen na maximálně dvacet. K samotnému závodu jich nakonec dorazilo sedmnáct. Rozjížďky - I.série Vítězem první jízdy se stal Jakub Knoll. V závěsu za ním dojel druhý Vít Nosálek. Třetí místo patřilo Aleši Němečkovi. Úvod rozjížďky nevyšel Liboru Křížovi. Ze sedmého místa se ale dokázal během pěti kol propracovat až na čtvrté místo. Do čela po startu druhé jízdy šel Aleš Hrdinka. Ve druhém kole ale odstoupil a vedení se tak ujal Martin Samohýl. Když už se zdálo, že v jízdě zvítězí, potkal i jeho stejný osud jako Hrdinku. První místo tak připadlo Janu Ježovi, druhý byl Petr Glombica. Třetí projel cílem Petr Charouz, kterého se pokusil v posledním kole předjet Jiří Šikola. Tomu však v předjetí zabránil odstavený Samohýlův stroj. Rozjížďky - II.série V úvodu první jízdy o vedení bojovali Jakub Knoll s Vítem Nosálkem. Postupně ale Knoll svému soupeři ujel a s náskokem zvítězil. Druhý tedy byl Nosálek. I o třetí místo se přetahovali dva jezdci. Původně třetího Vladislava Štětinu ale už ve třetím kole předjel Aleš Němeček. Úvod druhé jízdy nejlépe vyšel Petru Glombicovi. Jeho vedoucí pozici však neustále atakovali hned tři jezdci - Jan Jež, Petr Borka a Zdeněk Antony. Borka ve třetím kole ztratil. V boji o vedení tak zůstala trojice jezdců. Glombica svoje místo uhájil až do konce, za to Jež byl předjet Antonym. Pořadí v cíli tedy bylo Glombica, Antony, Jež, Borka. Rozjížďky - III.série Vít Nosálek tentokrát neponechal nic náhodě a šel již od začátku první jízdy do vedení, které si pohlídal do cíle. Druhý dojel Aleš Němeček. Třetí zprvu jezdil Jakub Knoll. V pátém kole se ale propadl na pátou příčku. Třetí místo proto patřilo Vladislavu Štětinovi. Na špici startovního pole se po startu druhé jízdy objevil Zdeněk Antony. Jako druhý jej následoval Jan Jež. Ten měl od třetího kola technické problémy se svým strojem, a tak ho na druhé pozici vystřídal Petr Glombica. Třetí v cíli byl Petr Borka. Finále Vyrovnanost divize 3 do 600 ccm dokazoval začátek finálové jízdy, kdy celé startovní pole jezdilo pohromadě. První začal ztrácet Petr Charouz. Naopak "juniorskému pelotonu" poodjeli Vít Nosálek se Zdeňkem Antonym. Antony se pokoušel na vedoucího Nosálka útočit. S přibývajícími koly však přestával jeho tempu stačit, navíc v šestém kole chyboval v zatáčce pod sjezdem z nejvyššího bodu tratě. Při pokusu vrátit se co nejrychleji do ideální stopy, se střetl s Petrem Glombicou. Glombica na srážku doplatil poškozením stroje a musel odstoupit. Antony, ač s velkou ztrátou, pokračoval dál. Aby nebyl konec jeho "vylomenin", poslal ještě v zatáčce nad cílem do svodidel Libora Kříže. V posledním kole do něj ještě ke všemu narazil. Ve finálové jízdě zvítězil Vít Nosálek a obhájit tím své prvenství z německého Matschenbergu. Druhé místo obsadil Aleš Němeček. Třetí skončil překvapivě, avšak zaslouženě Vladislav Štětina, když jej nedokázal překonat ani čtvrtý Jan Jež. Pátý dokončil jízdu Petr Borka, šestý Jakub Knoll a sedmý Petr Charouz. Osmý byl klasifikován Zdeněk Antony, devátý Libor Kříž a desátý Petr Glombica. Posledně tři jmenovaní ale finále nedokončili. |
Výsledky závodu divize 3 do 600 ccm | |||||
Pořadí | Jméno jezdce | Stát | Stroj | Zisk bodů | |
---|---|---|---|---|---|
1. | NOSÁLEK Vít | CZ | Kawasaki 600 | 20 | |
2. | NĚMEČEK Aleš | CZ | Honda CBR 600 | 17 | |
3. | ŠTĚTINA Vladislav | CZ | Honda 600 | 15 | |
4. | JEŽ Jan | CZ | Kawasaki 600 | 13 | |
5. | BORKA Petr | CZ | Kawasaki 600 | 12 | |
6. | KNOLL Jakub | CZ | Kawasaki 600 | 11 | |
7. | CHAROUZ Petr | CZ | Yamaha 600 | 10 | |
8. | ANTONY Zdeněk | CZ | Honda 600 | 9 | |
9. | GLOMBICA Petr | CZ | Honda 600 | 8 | |
10. | KŘÍŽ Libor | CZ | Kawasaki 600 | 7 | |
11. | SAMOHÝL Petr | CZ | Yamaha 599 | 6 | |
12. | ŠVÁBENSKÝ Martin | CZ | Yamaha 600 | 5 |
Divize 1 | |||||
Komentář výsledků | |||||
Trénink Oproti minulému ročníku se tentokrát sešlo v divizi 1 méně strojů - celkem čtrnáct. Nechyběli však hlavní favorité - bratři Airat a Radik Chaimievové, Ilia Reznitchenko a koneckonců ani Ladislav Brožek či obhájce loňského vítězství Josef Petrik. V tréninku byl nejrychlejší Radik Chaimiev. Druhý místo si dravým stylem jízdy vyjezdil Rolandas Zujevas a třetí byl Reznitchenko. Brožek zajel šestý a Petrik osmý tréninkový čas. Rozjížďky - I.série Špatný start do první jízdy měl Ilia Reznitchenko. Během jízdy se snažil ztrátu z úvodu rozjížďky dohnat, ale musel bojovat s Ashotem Ervandianem. Teprve ve čtvrtém kole se mu podařilo před něj dostat. Během zbývajících necelých dvou kol se již jen dotáhl na třetího Ilchama Rachmatulina. Zaútočit či snad jej dokonce předjet už nestihl. V jízdě kralovali Chaimievové - první byl Radik, druhý Airat. Podobný osud jako Reznitchenko měl ve druhé jízdě Rustam Minnikhanov. I on vyjel od startu s velkým zpožděním a i on dokončil svoji stíhací jízdu na čtvrtém místě. Naopak skvěle odstartoval Ladislav Brožek a ujal se vedení. Přestože na něj útočil Rolandas Zujevas, dokázal udržet první místo až do cíle. Třetí dojel druhý český reprezentant Josef Petrik. Rozjížďky - II.série Opětovně špatný start měl v první jízdě Ilia Reznitchenko, přesto už ve sjezdu z nejvyššího bodu tratě jel na třetím místě. Ve třetím kole pak předjel Airata Chaimieva a dokončil rozjížďku za jeho bratrem Radikem. Start druhé jízdy bylo nutné opakovat, neboť předčasně vyrazil na trať Rolandas Zujevas. Ani napomenutí však nezabránilo tomuto Litevci v tom, aby se ujal po opakování startu vedení. Špatný start měl Rustam Minnikhanov a musel opět předvádět stíhací jízdu. Nejprve se dotáhl na Josefa Petrika, kterého také ve třetím kole předjel. Netrvalo dlouho a začal útočit na druhého Ladislava Brožka. Ten pod tlakem ruského závodníka přidal a dojel vedoucího Zujevase. Dokonce na něj chvílemi i útočil. Neustále si ale musel hlídat svoji pozici před dotírajícím Minnikhanovem. Pořadí se však již nezměnilo - první místo obsadil Zujevas, druhé Brožek, třetí Minnikhanov a čtvrté Petrik. Rozjížďky - III.série První jízda začala jak jinak než katastrofálním startem Ilii Reznitchenka. Tentokrát byla jeho ztráta příliš velká, a tak se ruský závodník dokázal prosadit již jen na pátou pozici. Zpočátku vedoucího Radika Chaimieva vystřídal na první pozici v polovině rozjížďky jeho bratr Airat. Ve stejném pořadí dojeli do cíle. Třetí skončil Ashot Ervandian. Po startu druhé jízdy šel do čela Ladislav Brožek. Ve sjezdu z nejvyššího bodu tratě už jel na první pozici Rolandas Zujevas a teprve za ním Brožek. Další vývoj rozjížďky měl podobný scénář jako druhá jízda předchozí série. Znovu špatně odstartoval Rustam Minnikhanov. I tentokrát se dostal před Josefa Petrika a začal útočit na Brožka. Ten i v této jízdě přidal a začal atakovat vedoucího Zujevase. Na rozdíl od jízdy ve druhé sérii se jeho útoky ale neminuli účinkem a Brožek se v posledním kole dostal na první pozici a zvítězil. Druhý dojel Zujevas a na Minnikhanova zbylo třetí místo. Petrik byl čtvrtý. Finále Do závěrečné finálové jízdy se neprobojoval třetí český závodník Milan Schmied, který byl v celkovém pořadí klasifikován na jedenáctém místě. V první řadě jsme však měli velké želízko v ohni - Ladislava Brožka. Lépe než on odstartoval Radik Chaimiev, který se také vyhnul strkanicím v nejvyšším bodě tratě. Na nich vydělal Josef Petrik, neboť se ve sjezdu objevil na druhém místě. Za ním jel Brožek. Česká radost ale trochu opadla, když Petrik musel ve druhém okruhu odstoupit kvůli utrženému pravému zadnímu kolu. Jeho pozici zaujal Brožek. Musel však odrážet útoky nepříjemně dotírajícího Rustama Minnikhanova. Dařilo se mu to až do předposledního okruhu, kdy jej v místě, kde byla vyvěšena žlutá vlajka ruský závodník předjel. Všichni očekávali, že Minnikhanov bude po právu vyloučen. O to více byli překvapeni rozhodnutím rozhodčích, kteří posoudilo předjetí jako regulérní! V posledním kole Minnikhanova napodobil i Ilia Reznitchenko, když ve stejném místě (avšak méně okatě) předjel Ilchama Rachmatulina. Za vítězným Radikem Chaimievem projel tedy cílem Minnikhanov, třetí potom Brožek, čtvrtý Ashot Ervandian. Až pátý dokončil finále vítěz předchozího závodu Airat Chaimiev. Reznitchenkovi patřila šestá pozice, Rachmatulinovi sedmá. Petrik, Uwe Wagner ani Rolandas Zujevas jízdu nedokončili. |
Výsledky závodu divize 1 | |||||
Pořadí | Jméno jezdce | Stát | Stroj | Zisk bodů | |
---|---|---|---|---|---|
1. | CHAIMIEV Radik | RUS | Toyota Corolla | 20 | |
2. | MINNIKHANOV Rustam | RUS | Ford Puma | 17 | |
3. | BROŽEK Ladislav | CZ | Ford Focus WRC | 15 | |
4. | ERVANDIAN Ashot | RUS | VW Golf | 13 | |
5. | CHAIMIEV Airat | RUS | Peugeot 206 WRC | 12 | |
6. | REZNITCHENKO Ilia | RUS | Ford Puma | 11 | |
7. | RACHMATULIN Ilcham | RUS | Seat Ibiza 4x4 | 10 | |
8. | PETRIK Josef | CZ | Ford Escort RS | 9 | |
9. | WAGNER Uwe | D | Mazda 323 GTR | 8 | |
10. | ZUJEVAS Rolandas | LT | Ford Puma | 7 | |
11. | SCHMIED Milan | CZ | Ford Focus | 6 | |
12. | OLDINI Luca | I | Lancia Delta | 5 | |
13. | SCHULZE Torsten | D | VW Golf | 4 |
Divize 3 do 1600 ccm | |||||
Komentář výsledků | |||||
Komentář zatím připravuji. | |||||
Výsledky závodu divize 3 do 1600 cm | |||||
Pořadí | Jméno jezdce | Stát | Stroj | Zisk bodů | |
---|---|---|---|---|---|
1. | DIESELKÄMPER Dieter | D | Suzuki | 20 | |
2. | WALDSCHMIDT Chris | NL | Büchl 2002 | 17 | |
3. | KALVODA Roman | CZ | VW | 15 | |
4. | KOLESNIKOV Roman | RUS | GMS F&S | 13 | |
5. | KORN Sebastian | D | Büchl EB | 12 | |
6. | HANÁK Ladislav | CZ | VW | 11 | |
7. | SVOBODA Jiří | CZ | Suzuki GSX 1300 | 10 | |
8. | SLOS Alexandre | B | Fast & Speed | 9 | |
9. | KALENSKÝ Marek | CZ | Opel 1600 | 8 | |
10. | TUREK Petr | CZ | Škoda 1600 | 7 | |
11. | MARTY Josef | CH | Luond Buggi | 6 | |
12. | KÜCHES Michael | B | Opel | 5 | |
13. | OSIČKA Radim | CZ | Toyota EVO 1600 | 4 | |
14. | VINCENDEAU Jean-Paul | F | Audi Pro Pulsion | 3 | |
15. | VYMAZAL Ondřej | CZ | Kawasaki ZX 1199 | 2 | |
16. | CARLS Sandro | B | Suzuki | 1 | |
17. | FORTI Erminio | I | Opel | 1 | |
18. | HAMPL Lukáš | CZ | VW | 1 |
Divize 3 do 4000 ccm | |||||
Komentář výsledků | |||||
Trénink Vcelku poklidný průběh prvního měřeného tréninku narušila poslední jízda. Václav Fejfar velmi pomalu absolvoval zaváděcí kolo, aby nedojel jezdce, kteří vyráželi na trať až po něm a nebránili mu tak zajet co nejlepší čas. Do stoupání za cílem vyrazil s plnou vervou, avšak na horizontu v plné rychlosti vletěl (doslova a dopísmene) do Holanďana Ties Franssena, který v se nepravý okamžik pokoušel narovnat svůj přetočený stroj po směru jízdy. Fejfarův stroj utrpěl těžkou újmu. Přestože mechanici chvíli diskutovali, zda má cenu se jej snažit dávat do druhého dne dohromady, tak po té, co jim sportovní komisař sdělil, za jakých podmínek budou připuštěni do hlavního závodu, odvezli stroj do dílny na opravu. Vůz skutečně dali do pořádku a Fejfar se objevil na startu první rozjížďky. To ale netušil, že tréninková kolize bude jen pouhou předehrou pro další potíže. Druhý trénink zpestřil Dennis Damkot (NL), když projel bránou na trať, ale ještě za ní dokončovali jeho mechanici opravu stroje. Celkově byl v tréninku nejlepší Jaroslav Hošek, druhý byl Roman Keřka a třetí Portugalec Luis Riberio. Po více než roční odmlce se na závodní trati objevil Tomáš Carbol. Rozjížďky - I.série Jak už jsem naznačil do první jízdy nastoupil za velkého nadšení diváků Václav Fejfar. Po startu rozjížďky se ujal vedení Jaroslav Hošek. Za ním kroužili Mathias Behringer (D) a Petr Bartoš. Na čtvrtého Romana Švábenského dotíral Václav Fejfar. V poslední zatáčce před nájezdem do čtvrtého kola se Fejfarovi podařilo Švábenského podjet. Švábenský svému soupeři však přejetí ihned vrátil, ale cílovým prostorem projel poněkud rozevlátým stylem a najel před Václava Fejfara. Po kontaktu mezi oběma stroji absolvoval Švábenský se svojí bugginou kotrmelec. Z obavy o jezdcovo zdraví byla jízda velice správně ihned zastavena. Švábenský naštěstí vyvázl z havárie celkem v pořádku. V dalším průběhu závodu již ale nenastoupil. Opakovanou jízdu vyhrál Hošek před Bartošem a Behringerem. Fejfar dojel čtvrtý. Druhou jízdu zcela ovládl Roman Keřka, když zcela bezpečně zvítězil. Jan Smrž naopak trochu pokazil start a pak se celou jízdu marně snažil dostat před překvapivě dobře jedoucího Veli Weishaupta (CH). Weishaupt svoji druhou pozici udržel až do cíle. Třetí jízda se stala kořistí Luise Riberia (P). Velice dobře mu sekundoval Jaromír Štětina. Třetí dojel německý objev roku Hermann Hinnenkamp, přestože v závěru musel čelit útokům Josefa Keřky. Rozjížďky - II.série O vzruch se hned po startu první jízdy postaral Albers Wiely (NL), když zezadu najel na stroj Mathiase Behringera (D). Cílem ovšem projel jasně první Jaroslav Hošek, druhý taktéž s náskokem Petr Bartoš a třetí Václav Fejfar. Zdálo se, že pro Fejfara se vše mění k lepšímu, ale bohužel pro něj nebyl ještě všem trápením konec. Ve druhé jízdě zajel opět skvěle Roman Keřka. Druhý jezdil nejprve Jaromír Štětina, jenže ve čtvrtém kole ho začaly trápit technické potíže stroje, a tak se před něj dostal Jan Smrž a také Josef Keřka. Start třetí jízdy se musel opakovat hned dvakrát. Nejprve pořadatelé přehlédli, že ještě není odtažen stroj Tomáše Carbola z předchozí jízdy. Naštěstí se podařilo všechny jezdce včas zastavit (takováto chyba by se však zkušenému pořadateli stát neměla!!!). Podruhé předčasně odstartoval Rudy Hämmerle (A). Teprve třetí start se povedl a do čela šel ihned Luis Riberio. Od poloviny jízdy se ale tento portugalský závodník propadal, až nakonec dokončil jízdu jako poslední. Zvítězil Patrick Mommen (B) před Hermannem Hinnenkampem (D) a Rudy Hämmerlem. Rozjížďky - III.série První jízda se opět musela opakovat. Bylo nutné ošetřit Václava Fejfara, kterého zranil kardan jeho vlastního stroje, jenž prolétl prostorem, kde jezdec sedí. I přes pohmožděné stehno, ale byl Fejfar rozhodnut nastoupit do finále B, kam se svými dosavadními výsledky kvalifikoval. Opakovanou jízdu vyhrál Jaroslav Hošek, druhý byl Petr Bartoš a třetí Albers Wiely (NL). Ve druhé jízdě zvítězil Roman Keřka před Janem Smržem. O třetí místo bojovali Josef Keřka a Ties Franssen (NL). Pak ale přišla chvíle Jaromíra Štětiny, který nejprve předjel holandského závodníka a o okruh později i Josefa Keřku. V cíli mu tedy patřilo třetí místo. Do čela se po startu třetí jízdy dostal Hermann Hinnenkamp (D). Při nájezdu do druhého kola však najednou zastavil a zmatku, který tím způsobil, dokonale využil Luis Riberio (P) a protáhl se do čela. Svoji pozici si ohlídal až do cíle. Druhé místo obsadil Patrick Mommen (B), třetí Torsten Paarman (D). Finále B Kalich hořkosti si do dna vypil Václav Fejfar. Se sebezapřením nastoupil do finále B, ale ujel jen pár metrů a odstoupil. Byl tak klasifikován až na devátém místě, když desátý Ties Franssen, který stál na počátku jeho problémů, do jízdy vůbec nenastoupil. B-finálová jízda měla až neuvěřitelně vyrovnaný průběh. V závěsu za sebou jezdili jezdci v pořadí Torsten Paarman (D), Josef Keřka, Albers Wiely (NL), Mathias Behringer (D), Tomáš Carbol a Alessandro Gallotta (I). Jediný, kdo nestačil tempu, byl Aleksejs Jalunins (LV). Každá chyba některého ze závodníků znamenala pro něj velké problémy s jezdci jedoucími za ním. Po kolizi v pátém kole odstoupil Carbol. Do stojícího stroje Carbola narazil Gallotta a musel odstoupit. V posledním kole se Behringerovi podařilo předjet Wielyho. Na postup do finále A se ještě potřeboval dostat před Josefa Keřku. V závěrečných metrech si proto začal připravovat útok. Tuto přípravu však zcela nezvládl a narazil do Carbolova stroje, přestože jej již okruh předtím míjel a musel tudíž o něm vědět. Po střetu šla Behringerova buggina do salta. Stroj zůstal sice převrácen koly vzhůru, jezdci se však naštěstí nic nestalo. Plný počet kol absolvovali pouze čtyři jezdci - vítězný Paarman, druhý Keřka, třetí Wiely a čtvrtý Jalunins. Finále A Velká radost v řadách diváků zavládla na začátku finálové jízdy, když se na čele objevila trojice českých závodníků - Jaroslav Hošek, Roman Keřka a Petr Bartoš. Teprve až čtvrtý jel Portugalec Luis Riberio. V posledním závodě mistrovství ČR před Novou Pakou - v Dolním Bousově předvedl Bartoš několik tvrdých soubojů (a také jeden ne příliš čistý). Nyní to byl právě on, kdo byl terčem takového útoku, když na něj dotíral Riberio. Vyvrcholení přišlo ve čtvrtém kole, kdy Portugalský závodník nedobrzdil do zatáčky pod sjezdem z nejvyššího bodu tratě a najel na Bartošův stroj, čímž jej mírně přetočil. Bartoš celým konfliktem velmi ztratil, propadl se na poslední místo. Nakonec jízdu ani nedokončil. Riberio se naopak posunul na jeho třetí pozici, kterou udržel až do cíle, když šachovnicovou vlajku již předtím viděl skvěle jedoucí Hošek a neméně dobře jedoucí Roman Keřka. Na velmi pěkném čtvrtém místě dokončil finálovou jízdu Jan Smrž, pátý pak byl Hermann Hinnenkamp (D). Plný počet kol dokončili ještě oba postupující z finále B Torsten Paarman (D) a Josef Keřka. Naopak jízdu nedokončil Bartoš, Patrick Mommen (B) a Jaromír Štětina. |
Výsledky závodu divize 3 do 4000 cm | |||||
Pořadí | Jméno jezdce | Stát | Stroj | Zisk bodů | |
---|---|---|---|---|---|
1. | HOŠEK Jaroslav | CZ | Ford Cosworth 2000 | 20 | |
2. | KEŘKA Roman | CZ | Tatra 4000 | 17 | |
3. | RIBERIO Luis | P | Audi | 15 | |
4. | SMRŽ Jan | CZ | Tatra 3500 | 13 | |
5. | HINNENKAMP Hermann | D | Audi | 12 | |
6. | PAARMAN Torsten | D | Pape EB | 11 | |
7. | KEŘKA Josef | CZ | Tatra 3500 | 10 | |
8. | BARTOŠ Petr | CZ | Ford Cosworth 2000 | 9 | |
9. | MOMMEN Patrick | B | Nissan | 8 | |
10. | ŠTĚTINA Jaromír | CZ | Audi | 7 | |
11. | WIELY Albers | NL | VW | 6 | |
12. | JALUNINS Aleksejs | LV | Pro Pulsion VW | 5 | |
13. | BEHRINGER Mathias | D | Audi | 4 | |
14. | CARBOL Tomáš | CZ | BMW | 3 | |
15. | GALLOTTA Alessandro | I | Porsche | 2 | |
16. | HÄMMERLE Rudy | A | F&S Porsche | 1 | |
17. | FEJFAR Václav | CZ | VW 2000 | 1 | |
18. | FRANSSEN Ties | NL | Honda | 1 |
Pohár národů | ||||
Pořadí | Stát/Jméno jezdce | Zisk bodů | ||
---|---|---|---|---|
1. | CZ | ČESKÁ REPUBLIKA | 50 | |
Divize 1 | BROŽEK Ladislav | 15 | ||
Divize 3 do 1600 ccm | KALVODA Roman | 15 | ||
Divize 3 do 4000 ccm | HOŠEK Jaroslav | 20 | ||
2. | D | NĚMECKO | 40 | |
Divize 1 | WAGNER Uwe | 8 | ||
Divize 3 do 1600 ccm | DIESELKÄMPER Dieter | 20 | ||
Divize 3 do 4000 ccm | HINNENKAMP Hermann | 12 | ||
3. | RUS | RUSKO | 33 | |
Divize 1 | CHAIMIEV Radik | 20 | ||
Divize 3 do 1600 ccm | KOLESNIKOV Roman | 13 | ||
Divize 3 do 4000 ccm | | | ||
4. | NL | NIZOZEMÍ | 23 | |
Divize 1 | | | ||
Divize 3 do 1600 ccm | WALDSCHMIDT Chris | 17 | ||
Divize 3 do 4000 ccm | WIELY Albers | 6 | ||
5. | B | BELGIE | 17 | |
Divize 1 | | | ||
Divize 3 do 1600 ccm | SLOS Alexandre | 9 | ||
Divize 3 do 4000 ccm | MOMMEN Patrick | 8 | ||
6. | P | PORTUGALSKO | 15 | |
Divize 1 | | | ||
Divize 3 do 1600 ccm | | | ||
Divize 3 do 4000 ccm | RIBERIO Luis | 15 | ||
7. | I | ITÁLIE | 8 | |
Divize 1 | OLDINI Luca | 5 | ||
Divize 3 do 1600 ccm | FORTI Erminio | 1 | ||
Divize 3 do 4000 ccm | GALLOTTA Alessandro | 2 | ||
8. | LT | LITVA | 7 | |
Divize 1 | ZUJEVAS Rolandas | 7 | ||
Divize 3 do 1600 ccm | | | ||
Divize 3 do 4000 ccm | | | ||
9. | CH | ŠVÝCARSKO | 6 | |
Divize 1 | | | ||
Divize 3 do 1600 ccm | MARTY Josef | 6 | ||
Divize 3 do 4000 ccm | | | ||
10. | LV | LOTYŠSKO | 5 | |
Divize 1 | | | ||
Divize 3 do 1600 ccm | | | ||
Divize 3 do 4000 ccm | JALUNINS Aleksejs | 5 | ||
11. | A | RAKOUSKO | 1 | |
Divize 1 | | | ||
Divize 3 do 1600 ccm | | | ||
Divize 3 do 4000 ccm | HÄMMERLE Rudy | 1 |
Své připomínky a dotazy můžete posílat na adresu david.pokorny@quick.cz
Optimalizováno pro rozlišení obrazovky 800x600 . Kódování
Windows 1250 .
Odladěno pro prohlížeče Microsoft Internet Explorer 6.0 .