V dalším kole má obr.č.+(2x mg).
V dalších (mg:2) kolech 2x rychlost => útočí 2x.
Při dalším útoku svým mečem má útočné číslo o mg vyšší.
V příštím kole má iniciativu.
V příštím kole má út.č. jako obr.č. nepřítele +().
Chodci se zvýší obratnost na dvojnásobek.
Očarované zbraně mají na 5+() kol útok zvýšen o R+ú/R+ú.
Chodci se zvýší číslo zbraně o 0/+mg.
Chodci se v ruce objeví lahvička, obsahující lektvar z fofrníku. Po vypití postava chodí a běhá dvakrát rychleji. Opačný efekt na Elfy.
Chodci se v ruce objeví lahvička, obsahující lektvar z letničky, chrání proti ohni do út. č. 22.
Chodci se v ruce objeví krabička, obsahující mazání z hadího masa, vystačí na tři ostří, zvyšuje út. č. o 1/+3+().
Chodci se v ruce objeví lahvička, obsahující lektvar ze zimostrázu, chrání proti mrazu do út. č. 22.
Chodci se v ruce objeví lahvička, obsahující lektvar z břečťanu. Po vypití se postavě zvýší obratnost o 1/2. Má-li postava Ob více než 50, účinkuje jen na Chodce.
Chodci se v ruce objeví lahvička, obsahující lektvar z kosatice. Po vypití se postavě zvýší odolnost o 1/2. Má-li postava Od více než 50, účinkuje jen na Chodce.
Chodci se v ruce objeví lahvička, obsahující lektvar z kamenice. Po vypití se Chodci zdvojnásobí síla.
Očarované postavy mají o 1/2 vyšší obranné číslo a o 2 nižší útok.
Umožní Chodci určitou dobu vykonávat dva útoky za kolo, aniž by to snížilo jeho
Obr .č.Chodci se zvýší odolnost na dvojnásobek.
Vytvoří kolem postavy světelný štít - nemůže nic ven, dovnitř vše s pp=22%.
Chodci se v ruce objeví lahvička, obsahující lektvar z pučelníku, chrání proti mrazu i ohni do út. č. 20.
Chodci se v ruce objeví lahvička, obsahující lektvar ze slunečnic, vytvoří oblak, který nepropouští blesky.
Chodci se v ruce objeví lahvička, obsahující lektvar z kamenice. Po vypití se postavě zvýší síla o 1/2. Má-li postava Sí více než 50, účinkuje jen na Chodce.
Chodec nabije svůj meč a ten začne působit jako štít proti kouzlům, která jsou na Chodce seslána. Clona však působí jen na kouzla seslaná přímo na Chodcovu osobu a ne jen na místo kde stojí (Př.: působí proti bleskům či proti Ochrom bytost, ale nikoli proti Ohni či Mrazu). Takovéto kouzlo se buď od meče odrazí, nebo jím projde. Kouzlo projde Clonou v (mg_v_kouzle - nabití)*4%
Chodec nabije svůj meč a ten vyšle na protivníka oslnivý proud světla, který postavu oslepí na 1+mg kol. V tomto kole nemůže pochopitelně Chodec bojovat, protože musí meč nastavit proti tváři nepřítele. Nepřítel, který je oslněn, pak nehází na obranu a pokud útočí, pak zasáhne jen v % Int, přičemž hod kostkou na útok se navíc dělí 2.
Chodec nabije svůj meč a ten počne vydávat směrem, který Chodec určí, pronikavé záření, které prosvítí jakoukoli nekouzelnou věc včetně zdi ne silnější než 1 sáh. Chodec tak může spatřit skryté mechanismy, či prohlédnout zdí, ale také co má který jeho druh v batohu, či co měl dnes k obědu. Meč září mg:2 kol.
Z Chodcova meče vyšlehne záblesk, který vždy zasáhne určeného protivníka a zraní ho za 3*(0) životů (nulu počítej jako 10).