Utrhne dané bytosti jednu končetinu, přičemž jí způsobí zranění za 1/3 z maximálního počtu životů. Krev při tom teče. Je nutno předtím seslat toto kouzlo jednou za 3 mg, aby Krvežrout zjistil, kolik mgen potřebuje. Jinak (100 - Int)% = fatální neúspěch.
V následujících kolech se zvyšuje Krvežroutova rychlost na dvojnásobek.
Dané bytosti, má-li hlavu, tato hlava pukne jako ořech (70+ú% smrt nestvůry, jinak dle PJ). U tohoto kouzla Krvežrout pozná, kolik potřebuje magů. Krev teče.
Danou bytost chytnou náhodné svalové křeče, které berou ():2 životů za kolo, navíc je pp 20%, že se bytost sama zraní např. nárazem do zdi apod. Zasažená bytost má po dobu trvání kouzla O.č. vybavení. Normálně při tomto kouzlu neteče krev. Krvežrout pozná, kolik magů má do kouzla vložit.
Po seslání tohoto kouzla se stává Krvežroutova zbraň na daný počet kol magickou (útočné číslo ani útočnost se nemění, ale lze zasáhnou magické tvory, neviděné a pod.).
Toto kouzlo může seslat Krvežrout na kohokoli včetně sebe. Postava, na kterou bylo kouzlo sesláno má o (mgen - vzdálenost) vyšší obr.č., avšak zároveň o (mgen - vzdálenost):2 nižší útok. Sešle-li tedy Krvežrout kouzlo na sebe má obr.č. vyšší o mgen a út.č. nižší o mgen:2. (Dělení se vždy zaokrouhluje nahoru.)
Toto kouzlo je vzdálený příbuzný kouzelnického kouzla Hyperprostor. Při seslání kouzla se zbraň Krvežrouta přemístí do vzdálenosti mg sáhů tak, že Krvežrout útočí na bytost v určité vzdálenosti, jakoby stála těsně před ním. Út.č. kouzla je tedy rovno út.č. Krvežrouta s danou zbraní. Napadená bytost se v závislosti na Int., Obr., a zkušenostech může, ale nemusí bránit (posoudí PJ). Při návratnosti magů se nepovažuje za kouzlo.
Krvežrout se rozpadne na dvě stejná těla, která jsou řízena jednou myslí, ale jednají samostatně. Vlastnosti jako on původně. Mohou se i dále dělit, ale nemůže jich být víc než ú.
Neviditelná ruka s ostny na koncích prstů drásá tělo nepřítele, každý osten sebere 1+(O) životů. Krev teče.
Účinkuje na bytosti s nejméně dvěma končetinami, způsobí zamotání veškerých končetin, které sebere () životů za každou končetinu. Smotaná bytost má po () kol O.č. vybavení.
Krvežroutova zbraň má v následujících ú kolech o /+2*mg vyšší útočnost. Při návratnosti magů se nepovažuje za kouzlo.
Část těla bytosti, na níž je kouzlo sesláno, je sevřena neviditelnou pěstí, která má sílu 100 + M*ú a za každých 10 Sí sebere 1 život.