Určení přesvědčení

Graf přesvědčení

Při volbě přesvědčení hodí hráč dvakrát desetistěnnou kostkou. Každý hod pak upraví podle výrazu u své rasy a hodnoty vynese do grafu.

První hod (sloupec f(i)) na souřadnici f(i), druhý hod (sloupec f(j)) na souřadnici f(j).

rasaf(i)f(j)
Barbar(0)*8:9(0)*8:9
Člověk(0)(0)
Daryel(6+(0)):2(6+(0)):2
Elf(4.5+(0))*2:3(4.5+(0))*2:3
Feur(0)*2:3(0)*2:3
Gurkha(9:7+(0))*7:9(9:7+(0))*7:9
Hobit(0)((0)+5):2
Kroll(0)(0)*6:9
Kudůk(4.5+(0))*2:3(0)*2:3
Půlelf((0)+9):2(0)
Skřítek(0)*2:3(4.5+(0))*2:3
Trpaslík(0)((0)+18):3
Tryn(15+(0)):4(15+(0)):4

Příklad: Chceme určit přesvědčení Kudůka Frima.

První hod: (0) = 7. Dosazení do výrazu f(i): (4.5+7)*2:3 = 11.5*2:3 = 23:3 = 7.66666

Druhý hod: (0) = 5. Dosazení do výrazu f(j): 5*2:3 = 10:3 = 3.33333

Zakreslíme do grafu a vidíme, že Frim bude spíše dobrý, ale ne nijak výrazně, bude si tedy spíše hledět svého v otázkách dobra a zla. Zato bude poměrně čestný, to znamená, že čest pro něj znamená daleko víc, než vlastní prospěch.


Index