Z Quadrionových rukou vyšlehne bílý blesk, zasáhne určitou bytost a zraní ji o 3*() živ.
Očarované zbraně mají na 5 kol útok zvýšen o +5/+5 a od 4.úrovně za dalších 3mg/zbraň o +ú/+ú.
Z Quadrionových rukou vyšlehne červený blesk, zasáhne určitou bytost a zraní ji o ():2 živ.
Od třetí úrovně může Quadrion kohokoliv léčit.
Z Quadrionových rukou vyšlehne fialový blesk, zasáhne určitou bytost a zraní ji o ()+3 živ.
Z Quadrionovy ruky vyletí opeřená šipka, zasáhne bytost a zraní ji podle magenergie.
V ruce se mu objeví štít z kouzelného skla. Zbraně naň nepůsobí - procházejí skrz. Pokud je seslán blesk, záleží na jeho magenergii vzhledem k magům zrcadla-buď se zrcadlo zničí a blesk projde, nebo se blesk odrazí a zrcadlu ubyde jeho mg., nebo je blesk pohlcen a zrcadlu mg. přibyde.
magy | zničí a projde | vrátí se a -mg | zmizí, +mg |
---|---|---|---|
+-5 | 40% | 40% | 20% |
méně | 420% | 40% | 40% |
více | 460% | 40% | 0% |
Tento blesk je možno seslat jen na bytosti nehmotné podstaty jako stín, umučený apod. Blesk jim sebere (Mgen-4)*() životů
Z Quadrionových rukou vyšlehne modrý blesk, zasáhne určitou bytost a zraní ji o () živ.
Může načerpat max. 3ú magů.
Očarované postavy mají na půl hodiny zdvojnásobené obranné číslo a o 1 snížený útok.
S pp=(100-Odolnost_bytosti+ú) sníží postavě obratnost na ()-1.
Na místě určeném Quadrionem vzplane oheň út.č. 20. Zapálená věc chytne, pokud je politá hořlavou látkou, nebo pokud Quadrion hodí více než PJ, PJ odečítá za hořlavost. Od 4. úrovně út.č. 20/+ú.
Zvýší ryclost na dvojnásobek.
Postavě se vrátí tolik životů, kolik Quadrion vložil magů do kouzla. Pokud postava hodí () stjně jako PJ, životy se odečtou.
Z Quadrionových rukou vyšlehne zelený blesk, zasáhne určitou bytost a zraní ji o 2*() živ.
pp=92%