Vrcholové vedení společnosti AGROMERCATA Plus, s.r.o., si je vědomo neustále rostoucích požadavků svých zákazníků na vyšší kvalitu dodávaných zemědělských komodit a s tím spojených nabízených služeb. Proto byly pro další směr společnosti vytyčeny tyto strategické oblasti zaměření:
- Udržení dobrého jména společnosti na zahraničním trhu prezentací kvalitních služeb.
- Získávání nových zákazníků prostřednictvím referencí stávajících zákazníků. Zaměření se na osobní komunikaci a kvalitní plnění smluvních kontraktů.
- Budování kvalitní sítě dodavatelů, kteří zajišťují vstupy pro naše zákazníky
a jsou klíčem ke zvýšení kvality našich služeb.
- Zvyšování spokojenosti zákazníka je základním parametrem pro řízení činnosti a veškerých procesů ve společnosti a tím i hledáním dalších možností zlepšování a rozšíření obchodních vztahů.
- Hledáním nových informací a možností trhu v oblasti našeho podnikání se snažíme vytvářet podmínky k neustálému zlepšování procesů a tím udržení společnosti v tvrdé konkurenci.
- Každý pracovník firmy je základní součástí společnosti a samotného procesu kvality a proto se snažíme jejich odbornou úroveň prohlubovat a zvyšovat.
Vyhlášeno 1.1.2006. Platí pro rok 2006
Motto: Spokojenost zákazníka je měřítkem naší dokonalosti.