Služby pro společnosti s ručením omezeným a ostatní právnické osoby

linka.gif (1412 Byte) 

vedení podvojného účetnictví, mzdové agendy a obstarání všech záležitostí souvisejících s podnikáním právnické osoby. Jedná se zejména o:

zpracování roční uzávěrky, vypracování daňového přiznání k dani z příjmu právnických osob,
vypracování daňových přiznání k DPH, k dani silniční a  veškerých přehledů pro FÚ,
vypracování veškerých smluv a dalších podání,
podávání přihlášek a odhlášek zaměstnanců ke zdravotním pojišťovnám, OSSZ atd.,
vypracování pracovních smluv a dalších písemností souvisejících se zaměstnanci,
vypracování hospodářských rozborů,
vypracování podkladů v souvislosti s žádostí o úvěry,
daňové, účetní a právní poradenství v záležitostech souvisejících s podnikáním,
vyřízení všech záležitostí souvisejících s případnými kontrolami FÚ, správy soc. zabezpečení, zdravotních pojišťoven atd.

 

ceník
měsíční vedení  účetnictví v rozsahu do 150 položek  3 000,- Kč  měsíčně, za každou další položku 8,- Kč,
čtvrtletní vedení účetnictví do 150 účetních položek 3 500,- Kč čtvrtletně, za každou další položku 8,- Kč,
jednorázové roční zpracování účetnictví v rozsahu   do 150 účetních položek 4 500,- Kč ročně, za každou další položku 6,- Kč,
platba za 1 zaměstnance je 200,- Kč měsíčně, při počtu zaměstnanců 5 a více  možnost slevy,
podklady pro účetnictví mohu vyzvedout osobně, a to v době kdy se zákazníkovi hodí, popř. lze zasílat doporučeně poštou. Za jednu návštěvu ve firmě účtuji 300,- Kč,
jakékoliv výstupy z účetnictví zasílám elektronickou poštou.

          V ceně  jsou zahrnuty veškeré shora uvedené činnosti

linka.gif (1412 Byte)