Depo Hostivař
září 2003
Depo Hostivař |
|
|
Depo Hostivař |
|
Muzejní souprava typu Ečs |
|
Muzejní souprava typu Ečs |
|
Klasická souprava typu |
|
Elektrická výzbroj |
|
Pohled na poloautomatické spřáhlo 81-71.1 |
|
Odstrojená souprava typu 81-71.1 před odjezdem na rekonstrukci do Plzně |
|
Odstrojené stanoviště strojvedoucího. Fukční je zde pouze vzduchotechnika. |
|
Pohled do prázdného salonu 81-71.1 |
|
Ze soupravy byla odmontována i veškerá elektrická výzbroj |
|
81-71M neboli 81-71.1 po rekonstrukci |
|
81-71M |
|
Nová elektrická výzbroj |
|
Nové pevné spřáhlo |
|
Sběrač elektrického proudu z třetí kolejnice |
|
Standardní hmotnost čelních vozů před rekonstrukcí je 33 500 kg. Čelní vůz 81.71M je po rekonstrukci o více než |
|
Pohled na podvozek |
|
Snímače zabezpečovacího zařízení LZA umístěné na předním podvozku |
|
Interier vozu 81-71M |
|
Pohled ze soupravy M1 |
|
Souprava M1 z druhé série |
|
Elektrická výzbroj M1 (napěťový střídač s IGBT tranzistory) |
|
Pevné spřáhlo M1 |
|
Podvozek M1 |
|
Snímače zabezpečovacího zařízení Matra instalové na podvozku M1 |
|
Interier vozu M1 |
|
Pult strojvedoucího M1 |
zpět