Usnesení 190: (ŽR 19.6.2005) (6/7) Župní rada Orla župy sv. Zdislavy ukládá župnímu sekretáři zaslat na ústředí Orla jím sestavenou a předloženou Zprávu o činnosti Orla župy sv. Zdislavy v roce 2004 s tím, že ji Usnesením 185 župní sjezd Orla župy sv. Zdislavy 12.3.2005 vzal na vědomí bez připomínek:

Zpráva o činnosti Orla župy sv. Zdislavy v roce 2004:

            Počet jednot vzrostl z 8 na 9, k jednotám Studenec u Horek, Lomnice nad Popelkou, Loukov u Semil, Turnov, Jablonec nad Nisou, Semily, Hrádek nad Nisou a Okrouhlá přibyla nově založená jednota Vysoké nad Jizerou.

Počet členů vzrostl ze 305 na 346 členů.  Počet členů do 18 let stoupl z 56 členů na 81, počet členů od 18 do 70 let stoupl ze 213 na 224, počet členů přes 70 let stoupl ze 36 na 41.

Vývoj počtu členů k 31.12.:

Jednota

2001

2002

2003

2004

Lomnice nad Popelkou

59

54

54

44

Loukov u Semil

36

38

33

35

Studenec u Horek

137

137

118

118

Turnov

57

47

39

39

Jablonec nad Nisou

29

41

20

20

Semily

 

 

15

19

Hrádek nad Nisou

 

 

15

54

Okrouhlá

 

 

11

11

Vysoké nad Jizerou

 

 

 

6

Celkem

318

317

305

346

Orgány župy:

Do 22.5.2004:

Předsednictvo: Zdeněk Havel – starosta župy (Orel Loukov), místostarosta ThMgr. Hedvika Zimmermannová (Orel Hrádek n. N.), Mgr. Vít Jůza – sekretář a pokladník (Orel Loukov), členové předsednictva Martin Půta (Orel Hrádek n. N.) a Ing. Zdeněk Zákoutský (Orel Lomnice nad Popelkou);

Župní rada: předsednictvo + starostové nebo jiní zástupci jednot.

Revizní komise: Mgr. Radek Jurnečka – předseda (Orel Turnov), Ing. Stanislav Tauchman – místopředseda (Orel Studenec), Marie Kynčlová (Orel Lomnice nad Popelkou);

23.5.-19.6.2004 pověřeni vyřizováním nezbytných záležitostí od župní rady ze dne 14.3.2004 dosavadní župní starosta a místostarosta

Župní sjezd zasedal 19.6.2004.

Od 19.6.2004:

Předsednictvo:

Starosta župy - Zdeněk Havel (Orel Loukov),

Místostarosta - ThMgr. Hedvika Zimmermannová (Orel Hrádek n. N.),

Sjezdem zvolení členové předsednictva: Mgr. Vít Jůza (Orel Loukov), Jan Mrázek (Orel Turnov), Ing. Zdeněk Zákoutský (Orel Lomnice nad Popelkou);

K nimž později přibyli:

Předsedové župních odborných rad (až od 14.11.2004): Tomáš Brouček (Orel jednota Turnov), Bohdana Tichá (Orel jednota Semily), Mgr. Pavel Ajchler (Orel jednota Loukov u Semil, od 19.12.2004 Orel jednota Vysoké nad Jizerou), Mgr. Vít Jůza (Orel jednota Loukov u Semil), Zdeněk Havel (Orel jednota Loukov u Semil),

Sekretář: Mgr. Vít Jůza (Orel jednota Loukov u Semil) od 24.10.2004.

Župní rada=předsednictvo+starostové (příp. místo nich jiní zástupci) jednot

Revizní komise:

Předseda: Mgr. Radek Jurnečka (Orel jednota Turnov),

Členové: Pavel Mrázek (Orel jednota Turnov), Ing. Stanislav Tauchman (Orel jednota Studenec).

Neobsazená byla funkce župního sekretáře od 23.5. do 24.10.2004; po době, kdy za vyřizování všeho odpovídá župní starosta a místostarosta, župní starosta pověřil 29.9.2004 na dobu do jmenování župního sekretáře vedením župní administrativy Mgr. Víta Jůzu.

Celý rok byl duchovním rádcem Mgr. Miroslav Dvouletý (Orel jednota Jablonec nad Nisou).

6 župních odborných rad bylo ustaveno 29.2.2004, první členové byli zvoleni 21.5.2004, další členové a předsedové pak 14.11.2004, čímž teprve tyto rady (většinou dvoučlenné) se staly schopnými jednání.

            Hlavní role župy byla řídící, i uskutečněné župní sportovní akce pro členy i nečleny (6 jednodenních – sálová kopaná, střelba ze vzduchovky, minigolf, florbal, šachy, stolní tenis) stejně jako pěveckou soutěž křesťanských písní Cherubínek uskutečňovaly jednotlivé jednoty. Největší část vlastní orelské činnosti v Libereckém kraji ovšem byla záležitostí jednotlivých orelských jednot. Jednoty župy se staly i pořadateli 1 kvalifikačního turnaje ústředního turnaje Orla – a to v sálové kopané v Loukově u Semil, a 1 ústředního turnaje Orla - v tenise v Hrádku nad Nisou.

Zprávu sestavil 5.3.2005 Vít Jůza, župní sekretář.

 

 

 

 

 

Usnesení 191: (ŽR 19.6.2005) (7/7) Župní rada Orla župy sv. Zdislavy schvaluje předloženou Účetní závěrku Orla župy sv. Zdislavy za rok 2004:

ÚČETNÍ ZÁVĚRKA- OREL ŽUPA SV. ZDISLAVY – 2004, DIČ 258-70934088:

Další identifikační údaje podle Vyhlášky 504/2002 v platném znění v Příloze.

 

ROZVAHA:

 

 

Počáteční

tisíce Kč

Konečná tisíce Kč

AKTIVA

 

 

AKTIVA B. Krátkodobý majetek celkem

36

47

AKTIVA B.I. Zásoby celkem

1

8

AKTIVA B.II. Pohledávky celkem

6

0

AKTIVA B.III. Krátkodobý finanční majetek celkem

29

39

Aktiva celkem

36

47

PASIVA

 

 

PASIVA A. Vlastní zdroje celkem

24

36

PASIVA A.I. Jmění celkem

29

24

PASIVA A.II. Výsledek hospodaření celkem

-5

12

PASIVA B. Cizí zdroje celkem

12

11

PASIVA B.III. Krátkodobé závazky celkem

12

11

Pasiva celkem

36

47

 

 

VÝKAZ ZISKU A ZTRÁTY

 

 

 

tisíce Kč

 

celkem

hlavní činnost nezdaňovaná

hospodářská činnost - zdaňovaná

A. Náklady

 

 

 

A.I. Spotřebované nákupy celkem

4

4

-

A.II. Služby celkem

22

22

-

A.VI. Odpisy, prodaný majetek, tvorba

 rezerv a opravných položek celkem

1

-

1

A.VII. Poskytnuté příspěvky celkem

38

38

-

A. Náklady celkem

65

63

1

B. Výnosy

 

 

 

B.IV. Ostatní výnosy celkem

0

-

0

B.V. Tržby z  prodeje majetku, zúčtování

 rezerv a opravných položek celkem

1

-

1

B.VI. Přijaté příspěvky celkem

48

48

-

B.VII. Provozní dotace celkem

27

27

-

B. Výnosy celkem

77

75

1

C. Výsledek hospodaření před zdaněním

12

12

0

D. Výsledek hospodaření po zdanění

12

12

0

 

 

PŘÍLOHA

 

PŘÍLOHA K ÚČETNÍ ZÁVĚRCE ZPRACOVÁNA NA ZÁKLADĚ PLATNÝCH PŘEDPISŮ: OBYČEJNÝM PÍSMEM ZÁKONNÁ OSNOVA, HŮLKOVÝM PÍSMEM POŽADOVANÉ INFORMACE.

 

                            563/1991 Sb.

                              ZÁKON

                    ze dne 12. prosince 1991

                          o účetnictví

Změna: 117/1994 Sb.

Změna: 227/1997 Sb.

Změna: 492/2000 Sb.

Změna: 353/2001 Sb.

Změna: 575/2002 Sb.

Změna: 437/2003 Sb.

 

                              § 7

 

     (3) Účetní jednotka je povinna použít účetní metody způsobem,

který vychází z předpokladu, že bude nepřetržitě pokračovat ve své

činnosti  a  že  u    nenastává  žádná  skutečnost,  která by ji

omezovala   nebo  ji   zabraňovala  v   této  činnosti  pokračovat

i v  dohledné  budoucnosti.  V  případě,  že  účetní  jednotka 

informaci  o tom,  že u  ní taková  skutečnost nastává, je povinna

použít   účetní  metody   způsobem  tomu   odpovídajícím,  přičemž

informaci o použitém způsobu jsou povinny uvést v příloze v účetní

závěrce. NIC

 

     (4) Uspořádání  a označování položek  rozvahy a výkazu  zisku

a ztráty a  jejich obsahové vymezení  a způsoby oceňování  použité

v jednom   účetním    období   nesmí   účetní    jednotky   změnit

v následujícím  účetním  období.  Účetní  jednotky  mohou  uvedené

uspořádání a  označování a obsahové  vymezení a způsoby  oceňování

změnit zcela  nebo zčásti mezi jednotlivými  účetními obdobími jen

z důvodů  změny  předmětu  podnikání   nebo  jiné  činnosti  anebo

z důvodů zpřesnění  věrného zobrazení nebo  zkvalitnění vypovídací

schopnosti účetní závěrky, přičemž  informaci o každé takové změně

s jejím řádným  zdůvodněním jsou povinny uvést  v příloze v účetní

závěrce.

Z DŮVODU ZKVALITNĚNÍ VYPOVÍDACÍ SCHOPNOSTI ÚČETNÍ ZÁVĚRKY 

USPOŘÁDÁNÍ  A OZNAČOVÁNÍ POLOŽEK  ROZVAHY A VÝKAZU  ZISKU

A ZTRÁTY UPRAVENO DLE NEUSTÁLE SE MĚNÍCÍCH PŘEDPISŮ.

 

     (5)  Účetní jednotky  jsou povinny  v příloze  účetní závěrky

[§ 18 odst. 1 písm. c)]  vždy uvést informaci o použitých účetních

metodách, popřípadě  o odchylkách od  těchto metod podle  odstavce

2 s jejich řádným zdůvodněním a s uvedením jejich vlivu na majetek

a závazky,   finanční  situaci   a  výsledek   hospodaření  účetní

jednotky.

 

OREL ŽUPA SVATÉ ZDISLAVY VEDE ÚČETNICTVÍ VE ZJEDNODUŠENÉM ROZSAHU PODLE ZÁKONA 563/1991 A VYHLÁŠKY 504/2002 V PLATNÉM ZNĚNÍ

PŘÍPADNÉ ZÁSOBY SE OCEŇUJÍ VÁŽENÝM ARITMETICKÝM PRŮMĚREM.

ABY ÚČETNICTVÍ PODÁVALO VĚRNĚJŠÍ OBRAZ HOSPODAŘENÍ ÚČETNÍ JEDNOTKY, JSOU NA ÚČTĚ 261 PENÍZE NA CESTĚ ÚČTOVÁNY VŠECHNY ZNÁMÉ POHYBY NA ÚČTĚ DO DOBY OBDRŽENÍ A ZAÚČTOVÁNÍ VÝPISU Z BANKOVNÍHO ÚČTU. JINAK BY VZHLEDEM KE ČTVRTLETNÍ PERIODICITĚ VÝPISŮ ÚČETNICTVÍ NEDÁVALO VĚRNÝ OBRAZ O STAVU.

 

                              § 18

 

                         Účetní závěrka

 

     (1) Účetní  jednotky sestavují v  případech stanovených tímto

zákonem účetní závěrku. Účetní závěrka je nedílný celek a tvoří ji

a) rozvaha (bilance), VIZ VÝŠE

b) výkaz zisku  a ztráty; Fond národního  majetku České republiky,

   Pozemkový  fond  České  republiky  a  státní  fondy výkaz zisku

   a ztráty nesestavují, VIZ VÝŠE

c) příloha,  která   vysvětluje  a  doplňuje   informace  obsažené

   v částech  uvedených pod  písmeny  a)  a b),  zejména naplněním

   § 7 odst. 3 až 5 VIZ VÝŠE a § 19 odst. 5 VIZ NÍŽE; příloha obsahuje též informace

   o výši  splatných  závazků  pojistného  na sociální zabezpečení

   a příspěvku na státní politiku  zaměstnanosti, o výši splatných

   závazků  veřejného zdravotního  pojištění a  o výši evidovaných

   daňových nedoplatků u místně příslušných finančních orgánů. NEMÁME TAKOVÉ ZÁVAZKY A NEDOPLATKY

Účetní závěrka  může zahrnovat i  přehled o peněžních  tocích nebo

přehled o změnách vlastního kapitálu.

 

     (2) Účetní závěrka podle odstavce 1 musí obsahovat

a) jméno a  příjmení, obchodní firmu  nebo název účetní  jednotky OREL ŽUPA SV. ZDISLAVY;

   u účetních jednotek podle § 1 odst. 2 písm. a) až c) sídlo nebo

   u účetních jednotek podle  § 1 odst. 2 písm.  d) až h) bydliště

   a místo podnikání, liší-li se od bydliště, J. J. FUČÍKA 982, 512 51 LOMNICE N. POP.

b) identifikační číslo, pokud je má účetní jednotka přiděleno, 70934088

c) právní formu účetní jednotky, OREL ŽUPA SV. ZDISLAVY JE ORGANIZAČNÍ SLOŽKOU OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ OREL

d) předmět podnikání nebo jiné  činnosti, případně účel, pro který

   byla zřízena,

§ 2 STANOV ORLA

1) PROVOZOVÁNÍM A ORGANIZOVÁNÍM SPORTU A TĚLOVÝCHOVY, DUCHOVNÍCH, KULTURNÍCH A SOCIÁLNĚ VÝCHOVNÝCH AKTIVIT I DALŠÍCH VÝZNAMNÝCH PROJEVŮ LIDSKÉ KULTURY VYCHOVÁVAT SVÉ ČLENY, PŘEDEVŠÍM DĚTI A MLÁDEŽ, NA ZÁKLADĚ KŘESŤANSKÝCH, ZVLÁŠTĚ KATOLICKÝCH ZÁSAD.

2) SPOLUPRACOVAT S ORGANIZACEMI (SPOLKY), KTERÉ MAJÍ OBDOBNÉ POSLÁNÍ JAKO OREL, A S JEJICH ČLENY A TO JAK V ČESKÉ REPUBLICE, TAK I V ZAHRANIČÍ.

3) VE PROSPĚCH STANOVENÝCH CÍLŮ VYKONÁVAT HOSPODÁŘSKOU, OBCHODNÍ, ŽIVNOSTENSKOU A PODOBNOU ČINNOST V SOULADU S PLATNÝMI PŘEDPISY.

 

OREL ŽUPA SV. ZDISLAVY JE STŘEDNÍ ORGANIZAČNÍ SLOŽKOU ORLA, ŘÍDÍ, ORGANIZUJE A KONTROLUJE ČINNOST ORLA VE SVÉM VYMEZENÉM ÚZEMÍ LIBERECKÉHO KRAJE.

 

e) rozvahový  den (§ 19  odst. 1)  nebo jiný  okamžik, k  němuž se

   účetní závěrka sestavuje (§ 19 odst. 3), 31.12.2004

f) okamžik sestavení účetní závěrky,

a musí  k ní  být  připojen  podpisový záznam  statutárního orgánu

účetní jednotky  podle § 1 odst.  2 písm. a) až  c) nebo podpisový

záznam  účetní  jednotky  podle  § 1  odst.  2  písm.  d)    h);

připojením  uvedeného  podpisového   záznamu  se  považuje  účetní

závěrka za sestavenou podle písmene f). VIZ NA KONCI

 

                              § 19

 

      (5)  Za období  počínající koncem  rozvahového dne  a končící

okamžikem  sestavení účetní  závěrky jsou  účetní jednotky povinny

uvést v příloze v účetní závěrce rovněž informace o

a) skutečnostech, které poskytují další  informace o podmínkách či

   situacích, které existovaly ke konci rozvahového dne,

b) skutečnostech,   které   jako   nejisté   podmínky  či  situace

   existovaly ke konci rozvahového dne,

a jejichž  důsledky  mění  významným  způsobem  pohled na finanční

situaci účetní jednotky.

NIC

 

                          504/2002 Sb.

                            VYHLÁŠKA

                    ze dne 6. listopadu 2002,

    kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991

   Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro účetní

 jednotky, u kterých hlavním předmětem činnosti není podnikání,

          pokud účtují v soustavě podvojného účetnictví

Změna: 476/2003 Sb.

 

     Ministerstvo financí stanoví podle §  37a odst. 1 k provedení

§ 4 odst. 2,  § 14 odst. 1, §  18 odst. 4 zákona č.  563/1991 Sb.,

o účetnictví,  ve  znění  zákona  č.  492/2000  Sb.  a  zákona  č.

353/2001 Sb., (dále jen "zákon"):

 

                           HLAVA IV

          USPOŘÁDÁNÍ A OBSAHOVÉ VYMEZENÍ VYSVĚTLUJÍCÍCH

       A DOPLŇUJÍCÍCH INFORMACÍ V PŘÍLOZE V ÚČETNÍ ZÁVĚRCE

 

                              § 29

 

     (1)  Příloha se  sestavuje  popisným  způsobem nebo  ve formě

tabulek k  zajištění přehlednosti a  srozumitelnosti předkládaných

informací.

 

     (2) Účetní jednotky  v příloze uvedou údaje podle  § 18 odst.

2 zákona a  údaje, jimiž vysvětlují a  doplňují informace obsažené

v rozvaze  (bilanci)  a  výkazu  zisku  a  ztráty VIZ VÝŠE. Účetní jednotky

sestavují přílohu s ohledem na zvláštní právní předpisy.

 

                              § 30

 

     (1) Příloha obsahuje informace o

a) účetní  jednotce,  jejím  sídle J. J. FUČÍKA 982, 512 51 LOMNICE N. POP.,  názvu OREL ŽUPA SV. ZDISLAVY,  právní  formě ORGANIZAČNÍ SLOŽKA OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ OREL,  jejím poslání, tj. činnosti  hlavní,  hospodářské, a dalších činnostech

§ 2 STANOV ORLA

1) PROVOZOVÁNÍM A ORGANIZOVÁNÍM SPORTU A TĚLOVÝCHOVY, DUCHOVNÍCH, KULTURNÍCH A SOCIÁLNĚ VÝCHOVNÝCH AKTIVIT I DALŠÍCH VÝZNAMNÝCH PROJEVŮ LIDSKÉ KULTURY VYCHOVÁVAT SVÉ ČLENY, PŘEDEVŠÍM DĚTI A MLÁDEŽ, NA ZÁKLADĚ KŘESŤANSKÝCH, ZVLÁŠTĚ KATOLICKÝCH ZÁSAD.

2) SPOLUPRACOVAT S ORGANIZACEMI (SPOLKY), KTERÉ MAJÍ OBDOBNÉ POSLÁNÍ JAKO OREL, A S JEJICH ČLENY A TO JAK V ČESKÉ REPUBLICE, TAK I V ZAHRANIČÍ.

3) VE PROSPĚCH STANOVENÝCH CÍLŮ VYKONÁVAT HOSPODÁŘSKOU, OBCHODNÍ, ŽIVNOSTENSKOU A PODOBNOU ČINNOST V SOULADU S PLATNÝMI PŘEDPISY.

 

OREL ŽUPA SV. ZDISLAVY JE STŘEDNÍ ORGANIZAČNÍ SLOŽKOU ORLA, ŘÍDÍ, ORGANIZUJE A KONTROLUJE ČINNOST ORLA VE SVÉM VYMEZENÉM ÚZEMÍ LIBERECKÉHO KRAJE,  statutárních  orgánech ŽUPNÍ SJEZD, ŽUPNÍ RADA, ŽUPNÍ PŘEDSEDNICTVO, STAROSTA, MÍSTOSTAROSTA, SEKRETÁŘ, DUCHOVNÍ RÁDCE, ŽUPNÍ ODBORNÉ RADY, REVIZNÍ KOMISE,

a  organizačních  složkách s vlastní právní subjektivitou, pokud byly zřízeny,

8 ORELSKÝCH JEDNOT NA ZAČÁTKU ROKU, 9 NA KONCI

b) zakladatelích,  zřizovatelích OREL, IČO 544833,  vkladech  do  vlastního  jmění,

   povaze  a výši  těchto vkladů NIC a zápisu  vkladů do  příslušného rejstříku NIC,

c) účetním období 1.1.-31.12.2004, použitých účetních metodách OREL ŽUPA SVATÉ ZDISLAVY VEDE ÚČETNICTVÍ VE ZJEDNODUŠENÉM ROZSAHU PODLE ZÁKONA 563/1991 A VYHLÁŠKY 504/2002 V PLATNÉM ZNĚNÍ, PŘÍPADNÉ ZÁSOBY SE OCEŇUJÍ VÁŽENÝM ARITMETICKÝM PRŮMĚREM, způsobu zpracování účetních záznamů RUČNĚ, způsobech a  místech jejich úschovy V KRABICÍCH U ŽUPNÍHO SEKRETÁŘE – LOUKOV 1, 513 01 P. SEMILY, aplikaci

   obecných  účetních  zásad,  způsobech  oceňování  a odpisování,

   pokud  je  jejich  znalost  významná  pro  posouzení  finanční,

   majetkové  situace  a  výsledku  hospodaření  účetní  jednotky,

   odchylkách  od  účetních  metod  podle   §  7  odst.  5  zákona ABY ÚČETNICTVÍ PODÁVALO VĚRNĚJŠÍ OBRAZ HOSPODAŘENÍ ÚČETNÍ JEDNOTKY, JSOU NA ÚČTĚ 261 PENÍZE NA CESTĚ ÚČTOVÁNY VŠECHNY ZNÁMÉ POHYBY NA ÚČTĚ DO DOBY OBDRŽENÍ A ZAÚČTOVÁNÍ VÝPISU Z BANKOVNÍHO ÚČTU. JINAK BY VZHLEDEM KE ČTVRTLETNÍ PERIODICITĚ VÝPISŮ ÚČETNICTVÍ NEDÁVALO VĚRNÝ OBRAZ O STAVU s uvedením  vlivu na  majetek  a  závazky, na  finanční situaci

   a výsledek  hospodaření  účetní   jednotky ŽÁDNÝ,  způsobu  stanovení

   oprávek   k  majetku   a  způsobu   stanovení  reálné   hodnoty

   příslušného   majetku  a   závazků,  způsobu   tvorby  a   výši

   vytvořených  opravných  položek  a  rezerv  za uzavírané účetní

   období, NEDĚLÁ SE

d) každé významné  události, která se  stala mezi rozvahovým  dnem

   a okamžikem sestavení účetní závěrky podle § 19 odst. 5 zákona, NIC

e) způsobech  oceňování  použitých  pro  položky  aktiv  a závazků

   včetně  toho,  jak  byly   stanoveny  úpravy  hodnoty,    již

   přechodné  nebo trvalé,  a přepočtena  aktiva a  závazky v cizí

   měně s uvedením použitého kursu k rozvahovému dni vyhlašovaného

   Českou národní bankou, PRVOTNÍ OCEŇOVÁNÍ DLE PLATNÝCH PŘEDPISŮ, ZÁSOBY SE OCEŇUJÍ VÁŽENÝM ARITMETICKÝM PRŮMĚREM, NEDOŠLO K PŘÍPADU POTŘEBY JINÉHO PŘECEŇOVÁNÍ,

f) názvu jiných  účetních jednotek, v  nichž účetní jednotka  sama

   nebo prostřednictvím  třetí osoby jednající  jejím jménem a  na

   její účet drží podíl, tento podíl  může být i v podobě držených

   akcií, s uvedením výše tohoto podílu, u akcií s uvedením počtu,

   jmenovité hodnoty a druhu těchto akcií, jakož i výše základního

   kapitálu, vlastního jmění, fondů a  zisku nebo ztráty této jiné

   účetní jednotky za minulé účetní období, NIC

g) přehled splatných  závazků pojistného na  sociálním zabezpečení

   a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, přehled splatných

   závazků  veřejného  zdravotního  pojištění  a  evidované daňové

   nedoplatky  u místně  příslušných finančních  orgánů s uvedením

   částek, datem vzniku a splatnosti, NIC

h) počtu  a jmenovité  hodnotě akcií  nebo podílů,  nebo nemají-li

   jmenovitou hodnotu, informace o jejich ocenění, NIC

i) existenci    majetkových    cenných    papírů,    vyměnitelných

   a prioritních  dluhopisů  nebo  podobných  cenných  papírů nebo

   práv, s udáním jejich počtu a rozsahu práv, která propůjčují, NIC

j) částkách  dlužených,  které  vznikly  v  daném  účetním  období

   a u  kterých   zbytková  doba  splatnosti   k  rozvahovému  dni

   přesahuje  pět  let,  jakož  i  o  výši  všech  dluhů  účetních

   jednotek,  krytých  plnohodnotnou  zárukou,  danou touto účetní

   jednotkou, s uvedením povahy a  formy záruky; tyto informace se

   uvádějí odděleně  pro položku každého  věřitele podle struktury

   rozvahy (bilance), NIC

k) celkové  výši  finančních  nebo  jiných  závazků,  které nejsou

   obsaženy v rozvaze (bilanci), NIC

l) výsledku  hospodaření +11 896,24KČ v  členění  podle  hlavní +11 708,18KČ a hospodářské +188,06KČ činnosti a pro účely daně z příjmů NEZDAŇOVANÉ +11 708,18KČ,  ZDAŇOVANÉ +188,06KČ,

m) průměrném   evidenčním  přepočteném   počtu  zaměstnanců  podle

   zvláštního  právního  předpisu29)  v  členění  podle kategorií,

   jakož i o  osobních nákladech za účetní období  v členění podle

   výkazu  zisku a  ztráty u  položek "A.III.9  Mzdové náklady" až

   "A.III.13. Ostatní sociální náklady," údaje o počtu a postavení

   zaměstnanců, pokud jsou zároveň členy statutárních, kontrolních

   nebo  jiných  orgánů  určených  statutem,  stanovami nebo jinou

   zřizovací listinou, NIKDO

n) výši  stanovených odměn  a funkčních  požitků za  účetní období

   členům  statutárních, kontrolních  nebo jiných  orgánů určených

   statutem,  stanovami nebo  jinou zřizovací  listinou, z  titulu

   jejich funkce, jakož i o výši vzniklých nebo smluvně sjednaných

   závazků   ohledně   požitků   bývalých   členů  těchto  orgánů,

   s uvedením celkové výše pro každou kategorii členů, NIC

o) účasti  členů  statutárních,  kontrolních  nebo  jiných  orgánů

   účetní  jednotky   určených  statutem,  stanovami   nebo  jinou

   zřizovací  listinou a  jejich rodinných  příslušníků v osobách,

   s nimiž  účetní jednotka  uzavřela za  vykazované účetní období

   obchodní smlouvy nebo jiné smluvní vztahy, NEBYLO URČENO  STATUTEM, STANOVAMI   NEBO  JINOU ZŘIZOVACÍ  LISTINOU SLEDOVAT ÚČAST ČLENŮ  STATUTÁRNÍCH, KONTROLNÍCH NEBO JINÝCH ORGÁNŮ ÚČETNÍ  JEDNOTKY A  JEJICH RODINNÝCH  PŘÍSLUŠNÍKŮ V OSOBÁCH, S NIMIŽ  ÚČETNÍ JEDNOTKA  UZAVŘELA ZA  VYKAZOVANÉ ÚČETNÍ OBDOBÍ  OBCHODNÍ SMLOUVY NEBO JINÉ SMLUVNÍ VZTAHY.

p) výši  záloh  a  úvěrů,   poskytnutých  členům  orgánů  uvedeným

   v písmenu  n),  s  uvedením  úrokové  sazby,  hlavních podmínek

   a případně  proplacených  částkách,  o  závazcích  přijatých na

   jejich účet jako určitý druh záruky s uvedením celkové výše pro

   každou kategorii členů, NIC

q) rozsahu,  ve  kterém  byl  výpočet  zisku  nebo ztráty ovlivněn

   způsoby oceňování finančního majetku  v průběhu účetního období

   nebo  bezprostředně  předcházejícího   účetního  období;  pokud

   takové ocenění má závažný vliv na budoucí daňovou povinnost, je

   nutno o tom uvést podrobnosti, NIC

r) způsobu  zjištění  základu  daně  z  příjmů PODLE ÚČETNICTVÍ S POUŽITÍM ROZLIŠENÍ ANALYTICKOU EVIDENCÍ, použitých daňových

   úlevách § 20 ODST. 7 ZÁKONA Č. 586/1992 SB.,  PROSTŘEDEČNĚ  §19 ODST.1 PÍSM. CH ZÁKONA Č. 586/1992 SB. a  způsobech užití prostředků v  běžném účetním období, získaných  z   daňových  úlev  v   předcházejících  zdaňovacích obdobích,  v  členění  za  jednotlivá  zdaňovací období  podle požadavku zvláštních právních předpisů,30)

NULOVÁ DAŇOVÁ ÚSPORA NA DANI Z PŘÍJMU Z PŘEDEŠLÉHO OBDOBÍ VE VÝŠI   PLNĚ VYUŽITA NA HLAVNÍ ČINNOST,  PŘEDANÁ ČÁST VÝTĚŽKU SAZKA A. S.  VYUŽÍVÁNA V SOULADU SE STANOVENÝMI PODMÍNKAMI NA ZAJIŠŤOVÁNÍ  SPORTOVNÍ  ČINNOSTI. VIZ TÉŽ NÍŽE: TABULKA OREL ŽUPA SV. ZDISLAVY - PŘEHLED O VYUŽITÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ PODLE JEJICH ZDROJŮ V R. 2004.

 

s) rozdílech  mezi daňovou  povinností připadající  na běžné  nebo

   minulé účetní  období a již  zaplacenou daní v  těchto účetních

   obdobích  jen  v  případě,  že  je  tento rozdíl významný; tato

   informace  se uvede,  jen není-li  tento rozdíl  v celkové výši

   obsažen v příslušné položce v rozvaze (bilanci), NIC

t) každé významné  položce, z rozvahy (bilance)  nebo výkazu zisku

   a ztráty, u kterých je uvedení podstatné pro hodnocení finanční

   a majetkové  situace  a  výsledku  hospodaření účetní jednotky,

   pokud tyto  informace nevyplývají přímo  ani nepřímo z  rozvahy

   (bilance) a  výkazu zisku a ztráty;  u významných položek aktiv

   se uvedou též  jejich přírůstky a úbytky a  zvlášť o významných

   položkách,  které  jsou  v  rozvaze  (bilanci)  a  výkazu zisku

   a ztráty   zahrnuty  nebo   kompenzovány  s   jinými  položkami

   a v rozvaze (bilanci) a výkazu zisku a ztráty nejsou samostatně

   vykázány, například rozpis dlouhodobých bankovních úvěrů včetně

   úrokových  sazeb a  popis  zajištění  úvěrů, přijaté  dotace na

   provozní  účely   nebo  na  pořízení   dlouhodobého  nehmotného

   a hmotného  majetku  ze  státního  rozpočtu,  rozpočtu územních

   samosprávných  celků nebo  ze státních  fondů, s  uvedením výše

   dotací a jejich zdrojů,

OREL ŽUPA SV. ZDISLAVY - PŘEHLED O VYUŽITÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ PODLE JEJICH ZDROJŮ V R. 2004:

 

STÁTNÍ

KRAJSKÉ

SAZKA (§19 ODST.1 PÍSM. CH ZÁKONA Č. 586/1992 SB.)

DAŇOVÁ ÚSPORA DLE § 20 ODST. 7 ZÁKONA Č. 586/1992 SB.

OSTATNÍ

CELKEM

Z R. 2003

0

0

0

0

24 090,72

24 090,72

ZÍSKÁNO 2004

27 292

0

27 859,00

0

21 434,25

76 585,25

VYNALOŽENO 2004

27 292

0

21 742,82

0

15 654,19

64 689,01

ZŮSTÁVÁ DO R. 2005

0

0

6 116,18

0

29 870,78

35 986,96

TOMU ODPOVÍDÁ I

NÁVRH NA VYPOŘÁDÁNÍ HOSPODÁŘSKÉHO VÝSLEDKU ROKU 2004:

MD: 931 HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK VE SCHVALOVACÍM ŘÍZENÍ 11 896,24KČ,

D: 911.1 FONDY – SAZKA VÝTĚŽEK 6 116,18KČ; 901 VLASTNÍ JMĚNÍ 5 780,06KČ.

u) přehled o přijatých a poskytnutých darech, dárcích a příjemcích

   těchto  darů,  jedná-li  se  o  významné  položky nebo pokud to

   vyžaduje zvláštní právní předpis, NIC

v) přehled   o  veřejných   sbírkách  podle   zvláštního  právního

   předpisu,28) s uvedením účelu a výši vybraných částek, NIC

w) způsobu  vypořádání  výsledku   hospodaření  z  předcházejících

   účetních období, zejména rozdělení zisku.

OREL ŽUPA SV. ZDISLAVY - PŘEHLED O VYUŽITÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ PODLE JEJICH ZDROJŮ V R. 2003:

 

STÁTNÍ

KRAJSKÉ

SAZKA

OSTATNÍ

CELKEM

Z R. 2002

 

 

14 099,12

14 524,34

28 623,46

ZÍSKÁNO 2003

65 200

10 000

21 330,00

28 347,30

124 877,30

VYNALOŽENO 2003

65 200

10 000

35 429,12

18 780,92

129 410,04

ZŮSTÁVÁ DO R. 2004

 

 

 

24 090,72

24 090,72

TOMU ODPOVÍDÁ I  VYPOŘÁDÁNÍ HOSPODÁŘSKÉHO VÝSLEDKU ROKU 2003 (USNESENÍM  117 ŽUPNÍ RADY 14.3.2004):

MD: 911.1 FONDY – SAZKA VÝTĚŽEK 14 099,12KČ   

D: 901 VLASTNÍ JMĚNÍ 9 566,38KČ;

     931 HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK VE SCHVALOVACÍM ŘÍZENÍ 4 532,74KČ.

 

     (2)  Součástí  přílohy  k  účetní  závěrce  mohou být i další

informace podle zvláštních právních předpisů31) a podle rozhodnutí

účetní jednotky. NIC

 

     (3) Informace vymezené v odstavci  1 písm. f) se uvádějí tak,

aby jejich povaha  neměla za následek vážnou újmu  pro některé tam

uvedené účetní jednotky. Informace vymezené v odstavci 1 písm. n),

o) a  u) se uvádějí  tak, aby neumožnily  určit postavení určitého

člena takového orgánu  nebo osoby, a s ohledem  na zvláštní právní

předpis.32)

------------------------------------------------------------------

28) Zákon  č.  117/2001  Sb.,  o  veřejných  sbírkách  a  o  změně

    některých souvisejících zákonů (zákon o veřejných sbírkách).

29) Zákon č.  89/1995 Sb., o  státní statistické službě,  ve znění

    pozdějších předpisů.

    Zvláštní právní předpisy související.

30) § 20 odst. 7 zákona č. 586/1992 Sb.

31) Například  vyhláška č.  456/2001  Sb.,  o vzoru  formuláře pro

    předkládání  výroční  finanční   zprávy  politickými  stranami

    a politickými  hnutími  Poslanecké  sněmovně  Parlamentu České

    republiky,  zákon č.  218/2000 Sb.,  o rozpočtových pravidlech

    a o   změně   některých   souvisejících   zákonů   (rozpočtová

    pravidla), ve znění pozdějších předpisů.

32) Zákon  č. 101/2000  Sb., o  ochraně osobních  údajů a  o změně

    některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 

 

okamžik sestavení účetní závěrky 2.3.2005,

a podpisový záznam  statutárního orgánu:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MGR. VÍT JŮZA, ŽUPNÍ SEKRETÁŘ