Všeobecné podmínky CK Solid line
1. Vzájemný vztah a právní poměr mezi cestovní kanceláří Solid line spol. s.r.o. (dále jen CK Solid line) a jednotlivci nebo organizacemi se řídí ustanoveními zákona č. 159/99Sb. a občanského zákoníku 40/64 Sb., ve znění pozdějších předpisů a je dále upraven těmito Všeobecnými podmínkami. Podmínky CK Solid line nabývají účinnosti podpisem přihlášky mezi cestovní kanceláří CK Solid line a zákazníkem.

2. Služby si zákazník může rezervovat přímo v prodejně CK Solid line a u všech smluvních prodejců. Smluvní vztah mezi zákazníkem a CK Solid line vzniká i prostřednictvím smluvního prodejce.
Se zákazníkem je smlouva o zajištění služeb uzavřena předáním řádně vyplněné a podepsané (přihlášky). Osoby mladší 15 let se mohou zúčastnit pouze v doprovodu zodpovědné osoby starší 18 let. Účastníci ve věku 15-18 let se mohou účastnit jen s výslovným souhlasem jejich zákonného zástupce, pokud se zástupce sám neúčastní.
Zákazník potvrzuje svým podpisem na přihlášce, že se seznámil se všeobecnými podmínkami a souhlasí s nimi v plném rozsahu. Přihláška platí pro všechny další osoby na ní uvedené. Za plnění smluvních závazků osob na přihlášce vyznačených ručí objednavatel jako za své vlastní. Má se za to, že objednavatel služby je i smluvním plátcem, není-li dohodnuto odlišně. V případě, že závazná přihláška je prodejci doručena po lhůtě vyznačené na přihlášce, případně, je-li vyplněna neúplně a nebo v rozporu s těmito všeobecnými podmínkami, je CK Solid line oprávněna ji zrušit.

3. Při uzavření smlouvy se platí záloha min. 50% z ceny a doplatek zálohy je třeba zaplatit nejpozději 30 dní před odjezdem, při krátkodobém knihování okamžitě. Bez úplného zaplacení zákazník neobdrží potřebné odbavovací listiny a pokyny, které jsou nezbytné pro účast na zájezdu a CK Solid line je oprávněna objednané služby zrušit. Náklady spojené se zrušením cesty (storno poplatky) hradí zákazník.

4. Ceny služeb pořádaných CK Solid line jsou smluvními cenami sjednanými dohodou mezi zákazníkem a CK Solid line. Závazná a dohodnutá cena je uvedena v přihlášce. Případnou změnu ceny je CK Solid line povinna určit a písemně oznámit nejpozději 21 dnů před označeným dnem odjezdu. Katalogové ceny jsou kalkulovány kursem zahraničních měn,

5. který je platný v době, kdy je katalog dáván do tisku. Ceny lze zvýšit z důvodu zvýšení ceny za dopravu včetně cen pohonných hmot nebo plateb spojených s dopravou, např. letištních a přístavních poplatků, které jsou zahrnuty v ceně zájezdu, nebo směnného kursu české koruny použitého pro stanovení ceny zájezdu v průměru o více než 10% .

6. Po obdržení informace o zvýšení ceny nebo při zrušení služeb ze strany CK Solid line má zákazník právo na odstoupení od smlouvy a navrácení zaplacené ceny nebo zálohy, příp. na převod zaplacené částky na úhradu ceny náhradního plnění, a to bez jakýchkoliv storno poplatků. Pokud zákazník od smlouvy neodstoupí do 5 dnů od doručení návrhu změny, má se za to, že s její změnou souhlasí a cena vstupuje v platnost s povinností tuto částku uhradit.
.
7. Zákazník má právo odstoupit od přihlášky s CK Solid line kdykoliv před odjezdem je povinen zaplatit cestovní kanceláři storno poplatky. Zrušení musí být provedeno písemně. Pro určení doby zrušení je rozhodující doručení písemného oznámení o zrušení. Storno poplatky se účtují za každého přihlášeného účastníka z celkové ceny v následující výši:
Doba před stanoveným odjezdem, ve kterém jsme obdrželi Vaše zrušení
storno poplatek
více než 60 dní (základní) 500,- Kč/osobu
59 - 30 dní 15% z ceny zájezdu (nejméně však 500,- Kč/os.)
29 - 15 dní 50%
14 - 8 dní 70%
7 - 4 dny 80%
3 dny a méně 100%

Změna knihování ze strany zákazníka bude provedena, v případě že tuto změnu bude možno realizovat, za
paušální poplatek 200,- Kč za jednu změnu. Jedná se o změnu termínu, jména, odjezdového a příjezdového
místa změnu služeb a dopravy. Změny provedené v době kratší než 45 dnů před odjezdem je CK Solid line
oprávněna považovat za zrušení původní smlouvy a za novou objednávku.

Cestovní kancelář může před nástupem cesty odstoupit od smlouvy v následujících případech :

- z důvodů porušení povinností zákazníka, cestovní kancelář tím získává nárok na plnou cenu
-do 21 dní před započetím cesty při nenaplnění minimálního počtu osob
-v důsledku neodvratitelné události, které nemohla zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí.

8. U služeb, kde je v ceně zahrnuto pojištění, jsou zákazníci po dobu jeho konání pojištěni na základě smlouvy mezi CK Solid line a příslušnou pojišťovnou. Pojištěním zákazníka vzniká smluvní vztah mezi zákazníkem a pojišťovnou. CK Solid line je pouze zprostředkovatelem smluvního vztahu. Pojištění je součástí ceny zájezdu v případě, že je to výslovně uvedeno v odstavci cena zahrnuje.

9. Každý cestující je osobně zodpovědný za dodržování pasových, celních, zdravotních a dalších předpisů země, do které cestuje. Cizí státní příslušníci si vyřizují víza sami a CK Solid line nenese odpovědnost za případné problémy vzniklé neudělením víza. Veškeré náklady, které vzniknou nedodržením těchto předpisů, nese cestující. Cestující je zároveň povinen pečlivě si překontrolovat cestovní pokyny a vouchery, které obdrží nejpozději 7 dní před odjezdem.

10. Jestliže služby neprobíhají dle smluvních podmínek, je zákazník oprávněn provést reklamaci. Zákazník je povinen své požadavky oznámit neprodleně tak, aby mohla být včas sjednána náprava na místě samém. Reklamaci zákazník uplatňuje nejdříve u zástupce CK Solid line (delegát, průvodce).


11. V místě konání provede písemnou reklamaci a aktivně přistupuje k jejímu vyřešení. V případě, že reklamace nebude podána písemně a bez zbytečného prodlení, vystavuje se zákazník riziku, že se zmenší nebo zanikne nárok na úhradu všech později vzniklých škod, které by při včasném oznámení či aktivním přístupu klienta při řešení reklamace nevznikly. Cestovní kancelář je oprávněna při vyřizování reklamace v místě konání zájezdu řešit reklamaci poskytnutím náhradní služby či jinou odpovídající kompenzací. Nárok na reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do 3 měsíců od skončení služby nebo v případě,že se neuskutečnila, ode dne, kdy měla být služba ukončena podle přihlášky, jinak právo zaniká.

12. Autobusová přeprava:druh, charakteristika a kategorie dopravního prostředku, údaje o trase cesty bude obsahovat přihláška. Cestovní kancelář Solid line si vyhrazuje právo na změny těchto údajů Příjezd do pobytových míst je většinou v ranních nebo dopoledních hodinách a odjezd večer.Vzhledem k nepředvídaným okolnostem jako je počasí, čekání na hraničních přechodech popřípadě technické problémy může dojít k prodloužení plánované doby přepravy.

13. Vlastní doprava: Zákazník, který zvolí vlastní dopravu, je zodpovědný za dodržení termínu nástupu a ukončení pobytu. Pro plánování cesty je třeba vzít v úvahu, že ubytování je možné až v odpoledních hodinách a při odjezdu je třeba uvolnit pokoje už v dopoledních hodinách.

14. Ubytování: Podle mezinárodních zvyklostí musí hosté opustit pokoje zpravidla do 10:00 hodin, možnost nastěhování v den příjezdu je nejdříve po 14. hodině. Časný příjezd či pozdní odjezd neopravňuje k delšímu používaní pokoje. Rozdělování pokojů probíhá zásadně ze strany hotelu a cestovní kancelář na něj nemá vliv. Pokud je pokoj s přistýlkou, může jí být pohovka, rozkládací gauč, lehátko nebo palanda.
Rychle se rozvíjející cestovní ruch s sebou přináší i stavební činnost, na kterou nemá cestovní kancelář vliv. Absolutní klid v turistických centrech nenajdete. K dovolené patří i večerní zábava, bary, diskotéky a noční kluby, které mohou způsobit hluk. Období před a po sezóně přináší vedle výhodných cen i fakt, že některá zařízení (půjčovny sportovních potřeb, diskotéky..) nejsou v provozu.

15. Delegát: má v jednotlivých hotelích určeny své úřední dny a hodiny, na kterých seznamuje klienty cestovní kanceláře s nabídkou fakultativních výletů, zodpovídá dotazy a řeší případné reklamace. Delegát nemusí být ubytován společně s účastníky, a ve většině případů má na starosti více ubytovacích kapacit v dané oblasti. Z těchto důvodů není k dispozici klientům každý den. U tuzemských zájezdů CK delegáty nezajišťuje.

16. Převoz zavazadel do hmotnosti 15kg/osobu je zdarma. V ostatních případech je nutné se informovat přímo v CK Solid line. Všechna zavazadla musí být opatřena jmenovkou a adresou zákazníka bez tohoto označení
nebudou povoleno naložení zavazadel. Zákazník je povinen naložit si svá zavazadla do přepravního prostředku a v cílové stanici zavazadla ihned převzít. CK Solid line nepřebírá záruky za ztrátu nebo odcizení zavazadel.
V případě ztráty nebo odcizení zavazadla může zákazník požádat delegáta o pomoc při vyřizování formalit v cizí zemi. Potvrzení od místních orgánů a příslušné zápisy pak zákazník zasílá sám na pojišťovnu. V pojistných případech se jedná o přímý vztah zákazníka k pojišťovně, dopravci nebo ubytovacímu zařízení.

Příjemnou dovolenou Vám přeje CK Solid line spol. s r. o.

Home