Zpět na předchozí stránku

Pozn. V navodu se predpoklada kradeni, mysli na to pri rozvijeni zlodeje(alespon 45,potrebujes i detekci pasti (mirne)a odemykani 60- pozdeji Coran). Neprodavej drahe veci dokud si nezvysis reputaci a neukradnes plast. Nedavej nic na ukryti. Staci hranicari.

1. Vymlatit v hospode z Firebreada prachy (mluvit s nim asi 30 krat a vypadnou), nakoupit a odejit za Gorionem.

2. Spolecne s Imoen vybrat mrtvoly a zabit nekromancerskou dvojici 4536, 2698 (pokud nejste zli - jinak muzete prohodit dvojici a Imoen).

3. Jit na J do High Hedge a sebrat Kivana 3628, 1455.

4. Jit na V do Beregostu, zabit Silky 2550,2260.

5. Jit na J. Na ceste pobit Ogrilony a sebrat svitek pro Miry. Dojit po ceste k vojakovi, vyprovokovat a zabit. Vydat se na SZ zabit skrety 1915,2581. Sebrat z nich boot of steal a vybrat jeskyni 1803, 2236.

6. Jit na Z, mapu probehnout napric rovne a jit na Z k majaku. Zajdi za Adrouine 1411, 3689. Dej Kivanovi boot of steal a rychlost, vypni mozek, vezmi rychlost ukryj ho a jdi s nim k jeskyni na pobrezi 441, 881. Jeskyni vyber 744, 338 a utec zpatky. Adrouine osvobod syna 1118, 2969a jdi na J.

7. Muzes splnit kopace 2873, 1500 ale nech si rezervu na zkusenost, aby se v Naskelu zvysila odolnost na 1. urovni. Jdete na JV odpovezte Bragovi smrt a vezmi ho do Naskelu. Prodej veci a nakup prak a strely pro Dynaheiru, dva dlouhe slozene luky a platovou zbroj pro Minska. Zajdi do hospody a zabij Neiru (strilej bez varovani). Najmi Minska 3387, 1965, zabij Edwina na moste a seber brneni z Ankherka 186, 2744.

8. Jdi na Z. Tam jdi kousek na Z az k horam. Podle nich na J a prusmykem na S. Xvarty vyvrazdi. Medvedi jsou pomaly, takze je odstrel z dalky (jeden utika ostatni strili). Vyber jeskyni 4290, 970.

9. Jdi na J. Vybij gnoly 3139, 769. Pomoz dryadam 3443, 1879. Vyber jeskyni 3139, 2612. Vem kocku 1775, 3338 a dones ji Drienne 2085, 2960. Pruchod na Z je 20, 2656.

10. Jdi na Z. Mytne neplat a z mrtvol seber rukavice na obratnost. Jdi po JZ ceste a vyber vsechny tri jeskyne 143, 3336; 556, 2084; 822, 2387 (zvyseni charismy). Pak jdi prostredni cestou do gnoli pevnosti. Vezmi do party Dynaheiru v jame 2538 1437.

(Nepovinne: Jdi na S (z roscesti pod hradem). Jdi k mostu na V, zabij medveda a prekroc reku. Postupuj na S. Nevila odlakej od lucistniku a Minsk berserkr ho zabije (kouzelny mec). Pobij jeste obry na moste Z. Pomoc paladince za mostem a vyprovokuj a zabij obra 398, 923. Z mapy odejdi S )

11. Jdi do Naskelu. Zvys si charisma a u obchodnika prodej kuze zimniho vlka i vsechno ostatni krome skalpu bandity. Na Nimbula pred hospodou strilej bez varovani.

12. Jdi na V do Naskelskych dolu.Vyber boudu 2848, 386. Ochran Prisma 653, 2715 a Greywolfuv mec je tvuj (zabijej z dalky). Vezmi Wand of Frost 165, 177. Promluv s Emersonem 988, 1127a jdi do dolu. Promluv s Dinkem 1247,1700 (na krizovatce druha chodba ze zapadu). Od Dinka jdi na V a hned na J do druheho patra. Jdi prvnimi chodbami Z, S, Z a dej dyku Kyleemu. Do tretiho patra je od vchodu prvni na V, druha na J. Ve tretim patre pozor na pasti. Cesta je priblizne V, J, V, J, pres most, JZ, JZ, (J jsou pavouci), V.

Ve ctvrtem jdete k Mulahayovi 1432, 1151, zablokujte vchod do jeho mistnosti (slabsi postavy prvni linie, bojovnici kryji zada) a zabite ho. Pak pobite sluhy. Vyber truhlu a jdi k vychodu smerem na S.

13. Zustan, kde jsi. Dej Kivanovi boty na ukryti, kozenou zbroj, rukavice na obratnost a odlehci ho. Dojdi skryty na dostrel, vystrel a utec 2085, 201. Doporucuji smer Z-V. V pripade, ze se ctyrka trhne, jednoho dorazi parta bez problemu. Seber veci, jdi zabit maga na JV 3794, 2784 a hlavne vyber jeskyni 4527, 2845 (napred uloz, hulka povolani priser). odejdi na S ( Durlagova vez ).

14. Jdi do Naskelu. Promluv s Oublekem. Priznej, ze nejsi Greywolf, a vyzvedni odmenu za smaragdy. Starosta da odmenu za Mulaheyuv symbol. Prodej veci v obchode. Zajdi do chramu detekovat veci.

(Nepovine: Jdi na J. U skaly 1188, 2627 takticky ustupuj pred banditou, ktery s tebou bude chtit mluvit, dokud nebude sam. Pak ho zabi. Druheho zlikviduj primym utokem. Chlapci 1354, 957 najdi psika 3727, 647.)

15. Jdi do Beregostu. U Veseleho Kejklire prodej skalpy. Predej dopis Miry 4810, 2105. Objev chram na V.Ve Feldepostove hospode vystup do prvniho patra, uloz si hru a na nekolik pokusu okrad Algernona, prodej (az po kradezi plaste) co nepotrebujes (kozene brneni +, prsten svatosti, pokud nehrajes kneze nebo druida sam) a kup u kovare stinove brneni. Kup jeste Pribeh Osudove Mince. Jdi k Tranzigovi, trosku ho zmackni, az povi o Tazokovi, pak ho zabij. V hospode jeste pokecej s Marlem - odpovedi 1, 1, 3, 3, 1 a jdi naproti do domu k Elvenhairovi. Nezapomen u Hromoveho kladiva koupit stinove brneni.

16. Jdi na S. Jdi po jiznim okraji mapy na V a do Larskeho hvozdu. Pri prepadeni utec na V.

17. V Larskem hvozdu jdi na V po ceste (mozno ukryty). Nebojuj, ale nech se najmout (krev).

18. Tazoka uraz a zabij. Pouzij k tomu vyvolani priser, obklic ho a potom, co uzna tvoje kvality, pokracuj v boji a sejmi ho. Nelez do stanu a pozabijej co nejvic banditu, dokud prisery nezmizi. Pak vycisti mensi stany a truhly. Pred vstupem do nacelnikova stanu si priprav protijed a zbrane pro boj zblizka. Po vstupu do stanu je nejdulezitejsi zlikvidovat kouzelnika. Zbytek je otazka techniky. Pak si promluv s Ender Saiem. Na truhle je past. Ostatni je bez problemu. Z truhly si precti svitky. Odejdi na V! (objevi se nova mapa).

19. Jdi do Beregostu a proved vyprodej skalpu a toho co jde v hospode. Nech si pro Corana platovou zbroj, helmu a skladany luk. Odejdi na S.

20. Na mape mezi Beregostem a Pratelskou Naruci vyber Ring of Protection 1007, 1114 a odejdi na S.

22. V pratelske naruci vyber Ring of Wizardy 2552, 3760 (neni ve vsech verzich). Jdi do chramu, identifikuj veci a nech se vylecit. Na Tarneshe pred hospodou strilej bez varovani. V hospode prodej veci a odejdi na J.

23. Jdi do Zahaleneho lesa. Najdi lovce 2650, 2098. Spoj se s druidy a lovce zabij. Jdi k mostu 1647, 845 a vezmi do party Corana (davej vse na odemykani, Imoen na nalezeni). Odejdi na Z.

24. V teto mape se vyspi a priprav na drsny souboj. Odejdi na S. V bitve zlikviduj napred pavouky.

25. Jdi kolem reky na S. Za mostem odpovez, ze nepatris k Zeleznemu trunu. Jdi podel velke reky a odejdi na V.

26. Jdi kolem reky a nelez moc na J. Je tam hamadryada a ma u sebe kulovy. U brodu prebrod. Dale postupuj po ceste (krizovatky S, V) az do doupete Wyvernu. Strilej po velkych a uspech je zarucen. Seberte hlavy. Odejdi na V.

27. Jdi do chramu na V od Beregostu a odevzdej hlavy. Zajdi do Beregostu a podle okraji mapy ke kovari. Kup plnou platovou zbroj a pripadne neco nutneho, ale jinak setri (dokup sipy).

28. Jdi do dolu v Zahalenem lese. Jdi na J k mostu. Postav u nej radu strelcu, Coranovi dej stinove brneni, odlehci ho a zacni lakat. Vezmi plast s kapuci (obrana proti strelam). Pred vstupem do dolu se vyspi ! V 1. patre dolu nejsou pasti, takze dej nejschopnejsimu bojovnikovi boty rychlosti a probehni ho. V chodbe na vychod u zatky se zeptej na zniceni dolu. Dalsi patro je na krizovatce prostredni chodbou na J. V 2. patre postupuj s celou skupinou. Jedna past je ve druhe mistnosti pred chodbou(zbrojnici) smerem na JZ. Dalsi je v teto chodbe pred 2. zatackou. Za zatackou je bitva. Ve zbrojnici vytvor baterii a bojovnik se stitem a botami rychlosti bude lakat. Po vybitkovani se presun do vycistene mistnosti a opakuj postup v mistnosti dalsi. Nez sestoupis do dalsiho patra, otevri v mistnosti zamcene dvere, promluv s otrokem a dej mu 100 zlatych. Sestup do dalsiho patra. Na zacatku je kruta bitka (priprav si protijed). Odstrel elitniho skuruta celou partou. Zbytek je otazka techniky. Odejdi doleva a prvni doprava. Ve druhe mistnosti jsou zajimave veci. Ostep dej Kivanovi. Pote postupuj rovne, doprava a nakonci doleva. Sestup do dalsiho patra. V poslednim patre zabij strazneho, odstran pasti v chodbe rovne. Pak vpadni rychlym valecnikem na kouzelnika (doporucuji Minska a berserka), proti zmameni pouzij plast. Az kouzelnikovi dojdou kouzla, ostatni ho oddelaji (zbranemi na blizko). Pouzij i lektvary, nic hoersiho neprijde. Promluv s ucnem. Pokud nepujdou bedny odemknout pouzij Corana a lektvar moci (nebo zlodejiny). Zkontroluj cele patro (v jedne mistnosti je sliz). Pak vyjed vytahem do prvniho patra a predej klic. Odejdi z mapy na Z.

29. Jdi do mapy na V (pred most) a projdi ji po ceste na S. Ankerku si nevsimej.

30. Jdi na most do Baldurovy Brany. Prejdi, priznej puvod a hura do mesta.

31. Pokecej s Elminstrem (co se da delat) a pak rovne pres namesti a po chodniku na J do kulateho supermarketu. Prodej co nepotrebujes. Kup lektvary mistrovske zlodejiny, svitky na urcovani a ochranu pred magii. Odejdi na J, podle bloku na Z a do pristavu. Zajdi s rychlikem k chramu do bedny pro rukavice zvysujici boj. Vylec se a vpadni na lod. V druhem podbalubi se stahni na J, vyprovokuj a zabij otravnou zenskou. Seber z ni rukavice zvysujici silu. Postupuj na S a zabij i druhou. Z pristavu jdi do mapy s branou (S). Brana je na Z. Pak jdi na S do mapy s vezi. Jdi na Z do SZ-casti mesta a podle okraje na J do hospody Helma a Plast. Projdi kolem nalevny dozadu a vystup do1. patra. Za obrazem s pasti je Balduranova helma. Vybav jednoho bojovnika (nejlepe sebe) a rozpust docasne partu (nekde u kraje mapy). Vrat se k vezi. Jdi do veze. Dvere vyraz, kouzelnika zabij bez varovani (prsten obrany +2). Vybehni na vrchol veze, seber knihu a sebehni zpatky (nebojuj).

32. Jdi zpatky k supermarketu, odejdi na S a promluv s Markem. Zajdi do stredu mesta na trziste a promluv s Lothanderem. Jdi k vestci a zeptej se ho na Lothandera. Promluv s Lothanderem. Jdi do chramu v pristavu. Promluv s knezkou. Dum damy je ve ctvrti s obrovskou budovou. Je to krizova budova. Tam vymam knihu za 500 zl, vylec se, vse identifikuj a zvys si inteligenci. Vrat se do chramu v pristavu. Mej jednu pozici volnou a s knezkou promluv s volnou ustupovou cestou. Veta - zrovna knihu nemame, nejses blba- je zlatym hrebem hry. Utec a venku si zvys wisdom. Zajdi ke kamaradum a predej uzitecne veci. Jdi na S (mezi pristav a supermarket) do hospody Cepel a Hvezdy za Lothanderem do prvniho patra. Jdi k vezi a odtud na V. U morske pany zabehnete do zadni mistnosti a Larzeho odstrelte. Marek je v prvnim patre. Promluv s nim (10000 zkusenosts) a zabij ho (pouzij lektvar obri sily nebo nejakou ochranu pred magii). Vypij protijed. Zajdi do supermarketu a kup 20 vybusnych sipu.

33. Jdi do Zeleznyho trunu v pristavu. Prizemi - jses unaveny, 1. - jdes nahoru, dal treba mec. Do 4. patra vybehni schody, vystrel a vybehni druhe (vybusne sipy). Opakuj. Kdyz to nepujde, ostatni dobij. Srab v pokoji ti povi, ze vudce je ve Svitici tvrzi. Seber veci.Vem vsecny zpatky. Zajdi za Scarem do Flaming Fist (obrovska budova v JZ casti), zazadej o novy ukol, vyjdi za nim ven a znovu s nim promluv. Promluv s vevodou a nasledne oznam splneni ukolu.

34. Do Svitici tvrze nechod. Zajdi do Naskelu. V chramu se dej do poradku a prodej u obchodnika, co jde. Odejdi z mapy.

35. Jdi do Durlagovy veze. U prodavace nakup mistrovskou zlodejinu. Obhledni se zlodejem situaci. Na moste jsou dva bojovy desi. Ja sem rozdal sipy vybuchu (mozna jsou i jina reseni).U prodavace jsem nachystal past a rychlik sel strilet (navic se jeste urychlil lektvarem). Stacili 4 vybusne sipy. Jdi do veze (podel propasti). Vystup az na vrchol a sestup o jedno patro niz. Jdi do dveri nejvic na V. Vyprovokuj zlodeje a zabij ho. V mistnosti za nim na oltari je Wisdom. Past spust (pokud te omami, pouzij plast nymfy). Zbyle truhly nech na pokoji (nic zvlastniho, jedna past). Odejdi z veze (nic dalsiho nepodnikej!). Odejdi z mapy.

36. Jdi do Naskelu, urci knihu a zvys Wisdom. V obchode prodej veci a supem do Svitici tvrze (napred se vyspi). Ve druhem patre si promluv s Koverasem (Sarevokem, prsten je na nic).Ve tretim pokecej s Reiltarem. Ve ctvrtem patre odhal Shistara jako menivce a zabij ho. V sestem te obvini z vrazdy a zavrou. Znamy te teleportuje do knihovny. Vyber kouzla. Pozor na menivce. Dej zlodeji prsten infra a na krizovatce doleva. V chodbe je past hned dva metry od kraje. Jdi rovne, na konci chodby je past a na sarkofagu dalsi (otevreni mistrovska zlodejina). V sarkofagu je rychlost. Vrat se na krizovatku a jdi vlevo. Nakonci jsou tri pasti a na bedyncce dalsi. Zvys si moudrost. Vrat se na krizovatku a postupuj posledni chodbou podle prave steny. U polozborene zdi je past. Pred koncem chodby je dalsi, ale napred vylakej s rychlikem pavouky. Pred dvermi do dalsi mistnosti je dalsi past a na hrobce dasli. V hrobce je plast +2 a Sila. To je vse, staci dostat se ven, vysnit sny a nasbirat zkusenost. Vrat se do mistnosti na rozcesti. Projdi ji pres ( k okraji mapy ) a odejdi. Pouzij lektvar rychlosti na rychlika a dej mu mec proti menivcum.Zabij menivce. Postupuj podel leve steny (vpravo kostlivci a zabijej menivce). Veci uz nesbirej. Odejdi do jeskyni. Vymen rychlikovi mec, priprav vybusny sipy a s ukrytym zlodejem pruzkum (preskupeni chodba vpravo) . Narazis na zabijaky. Vyvolej prisery, pripadne opakuj a zprava strilej vybusne sipy. Jdi na misto boje a na J podle Z brehu vody, pres most a na J (jsou tam bazilisci). Pouzij rychlika s lektvarem rychlosti (neskodila by odolnost proti ohni), vybusne sipy (nebo povolej nestvury) a ochranu pred zkamenenim. Pak to jinudy nejde. Rekni, ze jsi Prat a odejdi z podzemi. Nasledne opust mapu na V.

37. Najdi si klidne mistecko, naspi vsechny sny (6- posledni je druhe posileni svatou moci), rozpust partu a nahon potrebnou uroven cestovanim v Zahalenem lese. BG II ceka.

Zpět na předchozí stránku