JEDNODUCHÉ ÚČETNICTVÍ
Vedení jednoduchého účetnictví, mzdové agendy a obstarání dalších záležitostí souvisejících s podnikáním fyzické osoby, tj.zejména
- vypracování podkladů pro podání daňových přiznání k DPH a podání přiznání
- zpracování roční uzávěrky a podání daňového přiznání k dani z příjmu fyzických osob
- podávání přihlášek a odhlášek zaměstnanců ke zdravotním pojišťovnám, OSSZ, atd.
- vypracování pracovních smluv a dalších písemností souvisejících se zaměstnanci
- sledování změn všech předpisů souvisejících se zaměstnanci
- vypracování hospodářských rozborů
- daňové a účetní poradenství v záležitostech souvisejících s podnikáním
| Hodinová sazba služeb | 1 hodina | Kč 200,- |
|---|
nebo
| do 200 položek | ZA ROK | Kč 4.000,- |
|---|
| do 100 položek | ZA MĚSÍC | Kč 1.000,- |
|---|
| do 500 položek | ZA MĚSÍC | Kč 2.500,- |
|---|
| nad 500 položek | ZA MĚSÍC | Kč 3.000,- |
|---|
Účetnictví bude zpracováno v dohodnutých termínech, doklady budou v těchto termínech vyzvednuty poskytovatelem služeb u zákazníka, rovněž tak všechny podklady a doklady budou předávány osobně. Jakékoliv informace a sestavy z účetnictví mohu předat prostřednictvím e-mailu.
V ceně jsou zahrnuty veškeré shora uvedené činnosti.