Démoni Theurgovi
- Útočný démon: zvyšuje útočné číslo zbraně do které byl zaklet.
- Obranný démon: zvyšuje kvalitu brnění nebo štítu o daný bonus.
- Útočný démon proti: dává proti dané nestvůře dvojnásobný
bonus zbrani než útočný démon z téže sféry, ale proti ostatním protivníkům jen poloviční (zaokrouhleno
dolů).
Př.:Útočný démon proti drakům ze 7. sféry zvyšuje zbrani út.č. proti drakům o 14, avšak proti
ostatním nestvůrám pouze o 3.
- Démon strážce: je ho možno zaklít do jakéhokoli předmětu, který
pak střeží před ukradením. Dotkne-li se předmětu nepovolaná osoba, démon
se jí pokusí ochromit s pp=150-
Odol_byt%. Ochromení se dá
zrušit pouze Zlomkouzlem za ú
démona * 10 mg a ú Theurga nebo
příkazem nějaké povolané osoby.
- Démon meče: zaklíná se například do Chodcova meče
- Démon nosič: zaklíná se do létajícího koštěte, koberce, hmoždíře, a pod.
Nosnost se vypočítá takto - A*10 000 / B, kde A je počet magů
spotřebovaného na vyvolání démona a B je rychlost letu v s/k.
- Démon všech jazyků: lze ho zaklít např. do knihy, svitku, mapy nebo do
přilby, náušnice či náramku. V případě knihy, svitku, mapy může
toto číst kterýkoli tvor, který umí číst a v případě přilby, náušnice či náramku umožní nositeli rozumět
všemu co čte i slyší, pouze však do jednoho určeného jazyka.
- Démon klíče: používá se do Zlodějova klíče, který má vlastní
magenergii 13 mg
a se kterými může otvírat zakleté zámky (viz Zloděj).
- Démon Požírač magenergie: je ho možné zaklít do jakékoli
zbraně. V případě, že tato zbraň zasáhne postavu s aktivní mgen., pohltí
(úroveň sféry démona) její mgen.
- Démon proměny prvku: Tento démon je schopen přeměnit prvek na
jiný prvek, nového prvku bude tolik, aby jeho cena byla stejná jako cena původního prvku v určitém kraji.
Je možné ho zaklít do torny vaku a pod. Předmět musí být démonem zcela obalen. Přeměna trvá 1
směnu. Pozor! Proměňuje pouze prvky.
- Démon mládí: Tento démon je démon elixíru mládí. Postava omládne
o ()*vzdálenost sféry démona od naší. Je možné elixír rozdělit na několik dávek.
- Démon lásky: Tento démon je démon elixíru lásky. Při vyvolání je nutné určit
objekt opačného pohlaví, do které se ten, kdo elixír vypije, zamiluje. Po jeho požití spatří oběť
předem určenou postavu a zamiluje se do ní (past [125-(Int+%(O))]. I po návratu démona možno zrušit jen kouzlem Zlomkouzlo.
- Démon nenávisti: Stejný jako démon lásky, jen nezáleží na pohlaví.
- Démon Požírač duší: Útočný démon, kterého lze zaklít do jakékoli zbraně
(u střelných do projektilu). Když zbraň zasáhne, pokusí se démon pozřít duši oběti. Pp=(10-(ú nestvůry - vzdálenost
sféry) )*10%. Int. oběti se pak =0.
- Vševědoucí démon: Je možné ho zaklít jen do křišťálové koule. Má stejné
možnosti jako sféra Jésael. Každý pohled sníží její mgen o () mg. Původní mgen koule = mgen potřebná na povolání
démona - 1. Přehled o mgen koule si udržuje PJ. Po spotřebování mgen je možné do ní uložit dalšího démona.
- Démon štěstí: Je možné ho zaklít do talismanu, který bude postava
nosit stále u sebe. Působí jako sféra Hasiel. Jeho nositel ho může před jakýmkoli hodem kostkou,
který se ho týká, požádat o pomoc (vztahuje se i na hody PJ).
Mgen talismanu se tím sníží o () magů.
Hráč si hází dvakrát a vybere si lepší z hodů. Původní mgen talismanu
= mgen potřebná k vyvolání démona - 1. Přehled o
mgen si udržuje PJ.
Když chce hráč použít prázdný talisman, hází si dvakrát, ale PJ počítá 1.
hod.
Int démona: sféra ze které byl vyvolán * 5
Na vyšších sférách se může stát, že démon odmítne poslušnost svému pánu, neboť
již rozpoznává zlo od dobra. Démoni s Int větší než 100 mohou i
normálně mluvit. Ostatní se dorozumívají pouze telepaticky.