Všechny
další úpravy hry EAW mohou v mnoha případech
zavdat příčinu nepatřičnému chování, jako
například OAW, CONTROL 2000 apod. Proto je podstatné přesvědčit
se o tom, zda-li nemáte do hry dosazeny nějaké
soubory které mohou způsobit problémy. Zde
je pár známých nemocí a problémů v pořadí
vážnosti:
1.Verze hry nebo soubor EAW.EXE musí být shodný se všemi
účastníky síťové hry, jinak spuštění hry
nebude možné.
2. Pomalá rychlost spojení může způsobovat cukání,
skoky nebo zamrzání ve hře a může být důvodem
vypadnutí hráče ze hry nebo důvodem úplného
zamrznutí. Špatné spojení může být též
často důvodem k samovolnému sestřelu bez jakéhokoli
viditelného důvodu. Což vede k nutnému opětovnému
připojení ke hře, nebo k úplnému restartu
systému. Přesvědčte se o tom, že hráč s
nejrychlejší spojením (IDSN nebo LAN) bude hru
zakládat jako HOST, to bude minimalizovat tyto
problémy.
3. ADDONS který není ve shodě s doporučeným
umístěním objektů v prostředí hry a může
způsobit, že nějaký pilot tyto objekty bude
schopen proletět, zatímco pro jiného to bude
smrtelnou překážkou. Toto se možná bude zdát
komické ale nepřidá to hře na realitě.
Sjednoťte si tyto použité přídavky a
eliminujte tak tyto problémy.
Známý
ADDONS, který způsobuje potíže :
1. Všechny KOPCOVITÉ přídavky, kvůli jejich rozdílům
v terénním zvednutí. (EAW16.hm)
2. Téměř všechny CAMPANĚ, kvůli jejich rozsáhlým změnám
v úplné hře.
3. ECA panel, REALISM PATCHE a LOADOUTS, budou bránit zpuštění hry
protože ne všichni hráči budou používat
stejné FM/DM (letový model a model poškození)
nebo ZBRANĚ. (*.flt)
4. Von Oben's GROUND OBJECTS,Col. Gibbon's HIGH RES CITIES a VonBeerhofen's SUPERTREE MODS a téměř všechny MISSION a INTERDICTION modifikace. Tyto mody umisťují
předměty v jiných místech než byla jejich původní
poloha. A mohou způsobovat řadu jiných problémů.
5. U většiny manažerů
jako je OAW nebo CONTROL2000, které mají mnoho nastavení
by si měl být uživatel vědom změn, které
tyto programy dělají aby předešel volbám kdy
jsou načteny problematické soubory nebo složky
tyto soubory obsahující.
6. LOW DETAIL nastavení nízkého rozlišení
které odstraní spoustu předmětů z pohledu a
také odstraní možnost do nich narazit. Toto způsobí,
že vás jiní hráči uvidí proletět předměty
kterými oni sami proletět nemohou, což přináší
jednostrannou výhodu pro toho kdo má nastaveno nízké
rozlišení.
7. A BUDOUCÍ
MODIFIKACE.
Skutečnost že se EAW vyvíjí každým dnem
nespoléhejte na to, že se stačí vyhnout pouze
výše uvedeným problémům. Může být spousta
jiných důvodů které by rozšířili tento
seznam.
Způsob
připojení:
1. Pomocí chatu na stránkách
EAW LaunchPad přes protokol TCP/IP.
2. Pomocí clienta
HyperLobby přes protokol IPX.
(jak postupovat při
spouštění naleznete na stránce učebna)
|