Sekretářské služby
Základní cena za sekretářské služby je stanovena na 150,- Kč za každou hodinu práce. Tato částka zahrnuje zpracování požadovaných dokumentů (vyhledání informací) a jejich předání zákazníkovi pouze v elektronické podobě.
Je-li součástí objednávky i požadavek na tisk dokumentů, případně odesílání korespondence, je základní cena zvýšena o náklady na tyto služby. Konečná cena zakázky tedy závisí na kvalitě požadovaného tisku, množství dokumentů a jejich úpravě (řezání, skládání, obálkování), výši poštovného apod.
Korektury
Základní cena za korektorské práce je stanovena na 50,- Kč za každou (i započatou) standardní stranu formátu A4.
Počet stran A4 |
Cena Kč za 1 stranu |
Poplatky (odborný text) Kč za 1 stranu |
1 - 10 |
50,- |
20,- |
11 - 50 |
45,- |
15,- |
51 - 100 |
40,- |
10,- |
101 - 300 |
30,- |
5,- |
300 a více |
dohodou |
dohodou |
Paušální platby
Stálým zákazníkům nabízíme možnost paušální platby na základě uzavřené smlouvy - tato varianta je vhodná zejména u pravidelně se opakujících zakázek. Smlouva zahrnuje časový horizont zakázky, rozsah prací, termínové zvýhodnění zákazníka, telefonické konzultace zdarma...
Slevy
Na základě individuální dohody poskytujeme slevy stálým zákazníkům, studentům, soukromým osobám... Nebojte se nás na slevu zeptat.
Způsob úhrady služeb
Hotově při osobním převzetí zakázky
Bankovním převodem, složením hotovosti na účet dodavatele
Poštovní poukázkou, dobírkou