FITES 
 

Zpravodaj

Stanovy

Archiv textů

Přehlídka dokumentární tvorby

Další ceny a soutěže

Návrhy zákona o České televizi

 

Ceska televize -- vec verejna

 

Při úterním veřejném slyšení hovořila JUDr. Valterová o 80 pracovnících Public Relations České televize. Zároveň zdůraznila, že odmítli spolupráci na mediální kampani ČT.

Reakce vedoucí  PR  a Promotion ČT.

V útvaru pracuje k dnešnímu dni 65 zaměstnanců České televize. Těchto 65 pracovníků zajišťuje i v období stávky: tiskový servis pro novináře, upoutávky na pořady ČT, prezentace pořadů pro obchodní klienty, výrobu znělek k pořadům, telefonický, elektronický a dopisový ohlas diváků a jeho analýzu, uzavírání smluv o mediálním partnerství mezi ČT a neziskovým sektorem, vlastní publikační činnost (m.j. interní časopis Info, Ročenka ČT, Fakta a čísla), internetové stránky ČT včetně živého vysílání zpravodajských pořadů na internetu, teletext ČT, odbavování skrytých titulků, přípravu a dramaturgii MTF Zlatá Praha 2001, intranet ČT, propagační předměty ČT. Nikdy jsme nebyli novým vedením, resp. JUDr. Valterovou vyzváni k realizaci či spolupráci na mediální kampani, která by pomohla České televizi vrátit "dobrou pověst a ztracené koncesionáře". Teprve po naší odmítavé reakci na billboardovou kampaň a z toho plynoucí odtok finančních prostředků z České televize, navíc v období rozpočtového provizoria, vyzvala JUDr. Valterová vedoucí oddělení PR servisu (kontakt s divákem, propagační předměty, produkce tiskových konferencí a prezentací, mediální partnerství) ke spolupráci na billboardové kampani. Tuto písemnou výzvu obdržela má kolegyně 5.2., tedy několik dnů po zahájení této kampaně. Při úterním veřejném slyšení hovořila JUDr. Valterová o 80 pracovnících Public Relations České televize. Zároveň zdůraznila, že odmítli spolupráci na mediální kampani ČT. Tato tvrzení jsou nepravdivá