| Rozměry (mm): | K | N | L | E | S |
|---|---|---|---|---|---|
| Rozvor | 2 950 | 3 400 | 3 900 | 4 500 | 5 100 |
| Rozchod kol PN | 1 800 | ||||
| Rozchod kol ZN | 1 650 | ||||
| Celková délka podvozku | 5 620 | 6 370 | 7 220 | 8 170 | 9 120 |
| Doporučená délka ložné plochy | 3 800 | 4 650 | 5 550 | 6 | 7 500 |
| Celková šířka podvozku | 2150 | ||||
| Celková výška podvozku | 2 390 - 2 480 | ||||
| Světlá výška podvozku – nezatíženo | 183 pro D60/75 | ||||
| Světlá výška podvozku – nezatíženo | 169 pro D90 | ||||
| Výška rámu v ose ZN – nezatíženo | 855 ± 20 | ||||
| Nájezdový úhel přední/zadní | 16°/13,5° | 16°/11° | 16°/9,5° | 16°/8° | 16°/7° |
| Maximální šířka nástavby | 2 550 | ||||
| Motor: | Vznětový, čtyřdobý, řadový čtyřválec s přímým vstřikem, přeplňovaný turbodmychadlem, s mezichladičem plnicího vzduchu | |
|---|---|---|
| Typ | Cummins ISBe 150 30 | Cummins ISBe 170 30 |
| Objem (dm3) | 3,922 | |
| Počet válců/ventilů | IV/16 | |
| Vrtání/zdvih | 102/120 | |
| Max. výkon | 110 kW/2 500 ot.min-1 | 125 kW/2 500 ot.min-1 |
| Max. krouticí moment | 550 Nm/1 200 -1 600 ot.min-1 | 600 Nm/1 200 -1 600 ot.min-1 |
| Vstřikovací systém | Common Rail Bosch, elektronická řídicí jednotka | |
| Emisní limit | Euro 3 | |
| Hmotnosti (kg): | K | N | L | E | S |
|---|---|---|---|---|---|
| Pohotovostní hm. podvozku D60/75 | 2 980 | 3 040 | 3 080 | 3 110 | 3 250 |
| Pohotovostní hm. podvozku D80/90 | 3 030 | 3 090 | 3 130 | 3 160 | 3 300 |
| Celk. hmotnost vozidla D 60/65 | 5 990 / 6 490 | ||||
| Celk. hmotnost vozidla D 70/75 | 6 990 / 7 490 | ||||
| Celk. hmotnost vozidla D 80/90 | 7990 / 9 000 | ||||
| Maximální hmotnost přívěsu | 3 500 brzděný s nájezdovou brzdou, 750 nebrzděný | ||||
| Spojka: | Jednokotoučová, ø 362 mm, ovládání hydraulické s posilovačem | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Převodovka: | Mechanická, synchronizovaná, 5/ 6-ti stupňová | |
|---|---|---|
| Typ | ZF S5-42 | ZF S6-850 |
| Převod na nejnižší stupeň | 5,72 | 6,72 |
| Převod na nejvyšší stupeň | 0,76 | 0,79 |
| Celkový převod (dle převodu ZN) | 2,70 - 23,45 | 2,80 - 27,55 |
| Převod od motoru k výstupu PP | 1,15 | 1,89 / 1,47 |
| (montáž pomocného pohonu (PP) s přírubou ISO pro čerpadlo patří do mimořádné výbavy na přání) | ||
| Přední náprava: | Tuhá, s kovanou nápravnicí, kotoučové brzdy | ||
|---|---|---|---|
| Zadní náprava: | Hnací, tuhá, s jednoduchým hypoidním soukolím a kuželovým diferenciálem s mechanickým uzávěrem, bubnové brzdy. | ||
| Zavěšení náprav: | Parabolická pera s příčným zkrutným stabilizátorem, hydraulické teleskopické tlumiče se spodním dorazem. Pro D80/90 zesílené pérování. | ||
| Řízení: | Levostranné, monoblokové servořízení | ||
| Brzdová soustava: | Dvouokruhová, vzduchokapalinová, se zátěžovou regulací brzdné síly kol ZN, systém ABS. Na PN brzdy kotoučové s pevným třmenem, na ZN brzdy bubnové s vestavěným ústrojím parkovací brzdy a samočinným nastavováním vůle brzdových čelistí. Motorová výfuková brzda. | ||
| Rám: | Žebřinový, nýtovaný za studena, s prizmatickými podélníky „U“ průřezu a s příčkami otevřeného profilu. Rozměry podélníku 200 x 60 x 5 mm. | ||
| Kabina: | Celoocelová, dvoudveřová, hydraulicky sklopná. Vpředu odpružena dvěma silentbloky a vzadu dvěma tlumícími jednotkami pod zámky zadního uložení. | ||
| Kola a pneumatiky: | pneumatiky | 215/75 R 17,5 | |
| disk | 17,5 x 6,00 | ||
| Elektrická instalace: | Provozní napětí | 24 V | Alternátor 28V/80 A |
| Akumulátor 2ks | 12V/86 Ah | Startér 24V/4 kW | |
| Palivová nádrž: | Ocelová, objem 120 litrů – signalizovaná minimální zásoba 16 litrů | ||
| Všeobecná data: | Max. rychlost 90 km/hod | v závislosti na použitých převodech a celkové hmotnosti | |
| Max. stoupavost 34 - 75 % | |||
| Barvy standardní nabídka: | Bílá RAL 9003 | ||
| Červená RAL 3020 | |||
| Modrá RAL 5010 | |||
| Zelená RAL 6016 | |||
| Červená RAL 3005 | |||

