DOPRAVNÍ SÍTĚ A DOPRAVNÍ DOSTUPNOST PRO KAŽDODENNÍ REKREACI
NOVĚ ZPRACOVANÉ DATABÁZE
PŘEDCHÁZEJÍCÍ MAPA MENU
KAPITOLY NÁSLEDUJÍCÍ MAPA
Data byla použita pro vytipování dostupnosti území každodenní rekreace cílových uživatelů- obyvatel velkých měst. území každodenní rekreace je cenné zázemí každého městského sídla - využitelnost je celoroční. V územně plánovacích dokumentech je území limitem pro ochranu hodnotného zázemí města s hromadnou bytovou výstavbou a její potřebou každodenní rekreace ( přírodní zázemí ,veřejná přístupnost lesních a lučních společenstev, docházková vzdálenost, prostupnost území pro pěší turisty a cyklisty, síť služeb,atraktivita přírodních složek a pod.)
Pro Prahu byla použita max.dostupnost 20 km, pro Brno 10 km- pro vybranné formy každodenní rekreace. Okresním a větším městům byla vymezena plocha navazujících katastrů
Zobrazené dopravní jevy:
Silniční, pěší a cyklistické hraniční přechody – body v místě přechodu státní hranice s atributy jmen pohraničních přechodů na obou stranách hranice a druhu přechodu (osobní a/nebo nákladní automobily, pěší a cyklistický) a provozu (nepřetržitý, časově omezený, sezónní apod.); nejsou zachyceny záměry.
Dálkové silniční komunikace
Jsou zobrazena data dálnic a rychlostních silnic I. třídy a silnic II. a III.
třídy.
Podklady: