Alchymista se zabývá výrobou rozličných předmětů, k jejichž výrobě potřebuje různé suroviny, které si může zakoupit nebo vyčarovat. K výrobě surovin a předmětů užívá Alchymista magenergii, kterou může načerpat ze zabitých tvorů, kteří ji obsahují, ze studní a speciálních předmětů. Výjimkou je fialová koule. Magenergii Alchymista cítí a dokáže změřit její velikost aniž by svoji magenergii použil. Na načerpání magenergie musí Alchymista uvolnit 1 mg.
úroveň | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
mg v předmětu | ||||||||||
1- 5 | 1- 5 | 1- 5 | 1- 5 | 1- 5 | 1- 5 | 1- 5 | 1- 5 | 1- 5 | 1- 5 | 1- 5 |
6- 10 | 6 | 6- 8 | 6-10 | 6-10 | 6-10 | 6-10 | 6-10 | 6-10 | 6-10 | 6-10 |
11- 20 | 7 | 9 | 11-12 | 11-16 | 11-20 | 11-20 | 11-20 | 11-20 | 11-20 | 11-20 |
21- 40 | 8 | 10 | 13 | 17 | 21-22 | 21-28 | 21-35 | 21-40 | 21-40 | 21-40 |
41- 80 | 9 | 11 | 14 | 18 | 23 | 29 | 36 | 41-44 | 41-53 | 41-63 |
81-160 | 10 | 12 | 15 | 19 | 24 | 30 | 37 | 45 | 54 | 64 |
Na začátku je Alchymistova magenergie 12 magů.
Na výrobu suroviny potřebuje Alchymista 5 magů. Má-li potřebnou surovinu u sebe, potřebuje tedy o 5 magů méně u nekouzelných předmětů ( v sezn. označeny * ), o 15 magů méně u kouzelných předmětů. pp neúspěchu je (10-ú)*10%.
S každou úrovní Alchymistovi přibyde v 75% 1 Obr a Odol, v 50% 1 Int.
Na páté úrovni se Alchymista může specializovat na
Theurga - astrální sféry - démoni | |
Pyrofora - vše co souvisí s ohněm a výbuchy | |
Magistra - kouzelné předměty |