Fotogalerie H - team Litvínov

Stránky fotogalerie by měly svým obsahem sloužit jako inspirace pro domácí letecké fanoušky. Na těchto stránkách najdete nejen fotografie modelů našich členů, ale také fotografie modelů jiných modelářů z domova i ze zahraničí. Upozorňujeme, že ne všechny fotografie na těchto stránkách umístěné pocházejí z naší vlastní produkce. Ve snaze ukázat zajímavosti a skvosty modelářského koníčku jsme byli nuceni použít i fotografie z jiných zdrojů na internetové síti. Těchto fotografií nechceme žádným způsobem ani zdánlivě zneužívat pro vlastní popularizaci. Je tedy nutné upozornit, že fotografie umístěné na stránkách “Fotogalerie H-team Litvínov” pocházejí z naší vlastní produkce a fotografie umístěné na stránkách “Fotogalerie T.O.C.” pocházejí z drtivé části ze stránek firky Desert Aircraft. Asi je na místě upozornit, že od společnosti Desert Aircraft jsme získali na publikaci těchto fotografií povolení.

Stránky fotogalerie jsou rozděleny celkem do dvou částí po několika stranách. Z největší části půjde o obří akrobatické modely. Dle názvu stránek je zřejmé o jaké fotografie půjde. První část tedy tvoří fotografie modelů z produkce H-teamu Litvínov jakož i modelů spřátelených modelářů dle našich vlastních snímků a druhou část tvoří několik stránek fotografií modelů z T.O.C. v Las Vegas.

 Fotogalerie H-team Litvínov - stránka 1

 Stránka 2

 Stránka 3

 Stránka 4

 Stránka 5

 Stránka 6

 Stránka 7

 Fotografie modelů z T.O.C. - stránka 1

 Stránka 2

 Stránka 3

 Stránka 4

 

 

 

 Zpět na hlavní stránku H-team

 

 

 

 

 

 

Oba Symphony i se svými šťastnými piloty. Když je dolétáno a oba modely jsou večer v pořádku, to je fajn pocit.

Údržba vlastního letiště stojí také dost vlastní práce. Proto nás těší, že nás naši kolegové (v tuto chvilku za fotoaparátem) nenechají pracovat samotné. Děkujeme všem za pomoc.

Trojka našich současných favoritů i s naším talismanem - Pilotem před modelem Nora.

Model Gilles dodnes stále slouží. Přes svou letovou stabilitu dovolí i nácvik složitějších akrobatických obratů.

Na letišti bývá někdy tak hezky, že se tam zdržíme až do pozdních večerních hodin. Na snímku jsme zleva : brácha Pavel, moje drahá polovička Linda a já (Honza).

Tak tohle chystá brácha na příští rok. Jde o Cap 21 od Toniho Clarka o rozpětí 2,4 metru. Stavebnici k nám dováží náš kamarád Dan Pelikán z firmy RCM Pelikán. Doporučejeme.

Cap 21 bude poháněn motorem ZG Titan 62 a laděným výfukem značky Seyer. Výfuk je vyráběn speciálně pro tento motor a dovolí motoru dosáhnout výkonu až 4,7 kW, 6,6 PS.

Cap 21 bude ovládán celkem 8 servy a 2 přijímači. Ovládání modelu bude rozděleno na 2 samostatné okruhy s jedním přijímačem a 4 servy pro každou polovinu letadla. Toto zdvojení ovládání by mělo minimalizovat nebezpečí poruchy v ovládání.

Tentokrát Cap 232. Loňská novinka od firmy Zedek Model ze Šumperka. Toto je vlastní model pana Antonína Zedka. Rozpětí modelu se pohybuje již okolo 3 metrů.

Letošní novinka Extra 330 od firmy Model Power pana Petra Žáka z Klatov. Tento model patří našemu přednímu pilotovi v kategorii F3AX ing. Michalu Mikulcovi z Prahy.

Zpět

 Zpět na hlavní stránku H-team

 Aktualizováno : 9.7.2001