Fotogalerie H - team Litvínov
Stránky fotogalerie by měly svým obsahem sloužit jako inspirace pro domácí letecké fanoušky. Na těchto stránkách najdete nejen fotografie modelů našich členů, ale také fotografie modelů jiných modelářů z domova i ze zahraničí. Upozorňujeme, že ne všechny fotografie na těchto stránkách umístěné pocházejí z naší vlastní produkce. Ve snaze ukázat zajímavosti a skvosty modelářského koníčku jsme byli nuceni použít i fotografie z jiných zdrojů na internetové síti. Těchto fotografií nechceme žádným způsobem ani zdánlivě zneužívat pro vlastní popularizaci. Je tedy nutné upozornit, že fotografie umístěné na stránkách “Fotogalerie H-team Litvínov” pocházejí z naší vlastní produkce a fotografie umístěné na stránkách “Fotogalerie T.O.C.” pocházejí z drtivé části ze stránek firky Desert Aircraft. Asi je na místě upozornit, že od společnosti Desert Aircraft jsme získali na publikaci těchto fotografií povolení. |
Stránky fotogalerie jsou rozděleny celkem do dvou částí po několika stranách. Z největší části půjde o obří akrobatické modely. Dle názvu stránek je zřejmé o jaké fotografie půjde. První část tedy tvoří fotografie modelů z produkce H-teamu Litvínov jakož i modelů spřátelených modelářů dle našich vlastních snímků a druhou část tvoří
několik stránek fotografií modelů z T.O.C. v Las Vegas.
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
Oba Symphony i se svými šťastnými piloty. Když je dolétáno a oba modely jsou večer v pořádku, to je fajn pocit. |
Údržba vlastního letiště stojí také dost vlastní práce. Proto nás těší, že nás naši kolegové (v tuto chvilku za fotoaparátem) nenechají pracovat samotné. Děkujeme všem za pomoc. |
Trojka našich současných favoritů i s naším talismanem - Pilotem před modelem Nora. |
Model Gilles do dnes stále slouží. Přes svou letovou stabilitu dovolí i nácvik složitějších akrobatických obratů. |
Na letišti bývá někdy tak hezky, že se tam zdržíme až do pozdních večerních hodin. Na snímku jsme zleva : brácha Pavel, moje drahá polovička Linda a já (Honza). |
Tak tohle chystá brácha na příští rok. Jde o Cap 21 od Toniho Clarka o rozpětí 2,4 metru. Stavebnici k nám dováží náš kamarád Dan Pelikán z firmy RCM Pelikán. Doporučejeme. |
Cap 21 bude poháněn motorem ZG Titan 62 a laděným výfukem značky Seyer. Výfuk je vyráběn speciálně pro tento motor a dovolí motoru dosáhnout výkonu až 4,7 kW, 6,6 PS. |
Cap 21 bude ovládán celkem 8 servy a 2 přijímači. Ovládání modelu bude rozděleno na 2 samostatné okruhy s jedním přijímačem a 4 servy pro každou polovinu letadla. Toto zdvojení ovládání by mělo minimalizovat nebezpečí poruc hy v ovládání. |
Tentokrát Cap 232. Loňská novinka od firmy Zedek Model ze Šumperka. Toto je vlastní model pana Antonína Zedka. Rozpětí modelu se pohybuje již okolo 3 metrů. |
Letošní novinka Extra 330 od firmy Model Power pana Petra Žáka z Klatov. Tento model patří našemu přednímu pilotovi v kategorii F3AX ing. Michalu Mikulcovi z Prahy. |
Aktualizováno : 9.7.2001