Reklamy a prodaní
29.května 2005

Každá dnešní žena je vyzývána, aby byla nádobou slasti svému muži a ten pak jejím otrokem (slasti). Já však vidím v ženině lásce pokoru, skloněnou šíji a dlaně co uhlazují podušky, aby ho ve spánku nic netlačilo. Vidím ženinu lásku ve všeodpustných očích dobré matky a v nějněžnějším polibku na čelo - milujíc sebe v něm více , více než sebe samu.
A muž je dnes na všech letácích vedle své ženy - modelky, silákem a tažným volem rodiny. Je snad jeho láskou otroctví a večer pak zasloužený ráj za zdmi a dveřmi pevně zavřenými? Nejsem muž, však těžko říci, zda chtějí se ve dne prodávat a v noci krást. Krást sebe z žen svých, jako z pokladnice - a ty pak doplňují prázdná místa po drahokamech vždy levnější bižuterií aby nebylo tak do očí bijící to prázdné místo - bez pokladu - v té jejich pokladnici.





<< zpět
design by : Tereza Itawa Paráková