|
Úzkorozchodná dráha Jindřichův Hradec - Nová Bystřice.
Dříve ČSD, nyní JHMD.
Foto: Nová Bystřice 27.7.1997
Narrow gague railway Jindrichuv Hradec - Nova Bystrice.
Formerly CSD, now JHMD.
Photo taken in the end station Nova Bystrice at 27.7.1997
|
|
JHMD - 27.7.1997
Parní lokomotiva U47.001 ve stanici Nová Bystřice.
Steam lokomotion U47.001 in railway station Nova Bystrice. |
|
JHMD - 27.7.1997
Vlak tažený dieselovou lokomotivou předjíždí parní vlak.
Diesel train preceeding the steam one. |
|
JHMD - 27.7.1997 (Kaproun)
Nejpitoresknější zastávka, kterou znám. Právě probíhá
rekonstrukce.
The most pitoresque railway station I know.
What you see is the reconstruction!
|
|
JHMD - 27.7.1997
Stanice Hůrky. Příprava na návrat do Nové Bystřice.
Station Hurky. Preparing for thr return to Nova Bystrice. |
|
ČSD někdy v srpnu 1970 - nyní JHMD.
Vůz vyroben ve Werdau v roce 1914 s výr.číslem 10009. Prodán ke K.Sächs.St.E.B.
(Saské dráhy), v 1923 DRG C4 11....; 1945 ČSD, 1948 J.Hradec Ca/u 386,
1959 Ba/u 618, z provozu vyřazen v říjnu 1975, spálen
v roce 1983
CSD sometimes in august 1970 - now JHMD
The car manufactured in Werdau, 1914 with the number 10009. Purchased to K.Sächs.Sts.E.B., 1923 DRG C4 11..; 1945 ČSD, 1948 Jindrichuv Hradec Ca/u 386, 1959 Ba/u 618; out of service from October 1975, 1983
burned. |
|
Jízdní řád JHMD - léto 1997
Time table JHMD - summer 1997 |
|
Jízdní řád vlaků vedených parní lokomotivou - léto 1997 Steam
trains time table - summer 1997 |
|
Jízdenka z 26.7.1997 - jízda parním vlakem z Nové Bystřice do Hůrek
a zpět Ticket from july 26th, 1997. The ride from Nova Bystrice to Hurky. |