Jindřichův Hradec

Home
Stavba Obrataňky
11.9.2004
21.9.2002
Výlet s T47.018
25.9.1999
Jindřichův Hradec
Nová Bystřice
Stavědlo 4
Stavědlo 5
Stroje
U47.002
Podvalníky
Ohnivé memento
Neuskutečněný projekt
Odkazy
Prameny

JHR990925J.jpg (84377 bytes)

Na tomto snímku jsou tři zvláštnosti: Vůz Balm/ú za párou, modrý "motor" TU47.907 a brzdové vagóny používané v soupravách s nákladními vagóny na podvalnících.
U47 uklízí Balm/ú po odpolední mimořádné jízdě. Odpolední vlak byl posílen tímto vagónem.

Break cars for the trains with freight cars left, U47 with Balm/u car, and the TU47.907 in the blue coat right.

JHM990925A.jpg (78069 bytes)

Je tak trochu naše škoda, že mnohé věci, které jsou kolem nás, už nedokážeme vnímat jako malé zázraky. Jeden takový se udál právě na jaře 1992, kdy předvedla své zmrtvýchvstání úzkorozchodná lokomotiva U 47.001. Po oživení "metrové" U 36.003  (1991) je to po krátké době druhá úzkorozchodná pamí lokomotiva vrácená do provozu.

JHM990925I.jpg (45621 bytes)

705.920 (ex. TU47.020) v dílnách JHMD.  V popředí na zemi trakční elektromotory (46KW, 650 ot/min., 420V, 110A  - hodinově)
Výklad podává pan ředitel ing. Šatava

JHM990925J.jpg (21799 bytes)

Prohlídková jáma v Jindřichově Hradci.

JHD8.jpg (89029 bytes)

Přeprava zatopené lokomotivy na podvalníku není často k viděni Za časného rána 5. května 1992 tak jela U 47.001 z Českých Velenic do Gmündu, kam vůz ÖBB 80 81 977 0002 dotáhla T 334.0814 (710.550)
Svou zkušební jízdu si U 47.001 odbyla na druhó straně hranic mezi Gmündem a Alt  Nagelbergem

Transport of ready-to-go U47.001 from Česke Velenice to Gmünd on May 5th 1992. Tha carriage pulled T 334.0814 (710.550). Trial ride took place between Gmünd and Alt Nagelberg (Austria).

040911JHMD673.jpg (69840 bytes)

E-majlem přišel dotaz:

Na Vasich strankach jsem nasel fotku vytopene lokomotivy na podvalniku. Chtel jsem se zeptat, jestli se takto prepravovaly vsechny vozy uzkokolejky a jak se potom dostaly na svoje koleje. Je pro ne uzpusoben nejaky sjezd, nebo pomoci jerabu?