|
Na tomto snímku jsou tři zvláštnosti: Vůz Balm/ú za párou, modrý
"motor" TU47.907 a brzdové vagóny používané v soupravách s nákladními
vagóny na podvalnících.
U47 uklízí Balm/ú po odpolední mimořádné jízdě. Odpolední vlak byl posílen
tímto vagónem. Break cars for the trains with freight cars left, U47 with Balm/u car,
and the TU47.907 in the blue coat right. |
|
Je tak trochu naše škoda, že mnohé věci, které jsou kolem nás, už
nedokážeme vnímat jako malé zázraky. Jeden takový se udál právě na jaře
1992,
kdy předvedla své zmrtvýchvstání úzkorozchodná lokomotiva U 47.001. Po
oživení "metrové" U 36.003 (1991) je to po krátké době druhá úzkorozchodná pamí lokomotiva vrácená do provozu. |
|
705.920 (ex. TU47.020) v dílnách JHMD. V popředí
na zemi trakční elektromotory (46KW, 650 ot/min., 420V, 110A - hodinově)
Výklad podává pan ředitel ing. Šatava |
|
Prohlídková jáma v Jindřichově Hradci. |
|
Přeprava zatopené lokomotivy na podvalníku není často k viděni Za časného
rána 5. května 1992 tak jela U 47.001 z Českých Velenic do Gmündu, kam
vůz ÖBB 80 81 977 0002 dotáhla T 334.0814 (710.550)
Svou zkušební jízdu si U 47.001 odbyla na druhó straně hranic mezi Gmündem a Alt
Nagelbergem Transport of ready-to-go U47.001 from Česke Velenice to Gmünd
on May 5th 1992. Tha carriage pulled T 334.0814 (710.550). Trial ride
took place between Gmünd and Alt Nagelberg (Austria). |
|
E-majlem přišel dotaz:
Na Vasich strankach jsem nasel
fotku vytopene lokomotivy na podvalniku. Chtel jsem se zeptat, jestli se
takto prepravovaly vsechny vozy uzkokolejky a jak se potom dostaly na
svoje koleje. Je pro ne uzpusoben nejaky sjezd, nebo pomoci jerabu?
|