25.9.1999

Home
Stavba Obrataňky
11.9.2004
21.9.2002
Výlet s T47.018
25.9.1999
Jindřichův Hradec
Nová Bystřice
Stavědlo 4
Stavědlo 5
Stroje
U47.002
Podvalníky
Ohnivé memento
Neuskutečněný projekt
Odkazy
Prameny

Tyto fotky jsem pořídil dne 25.9.1999, kdy u příležitosti Dne železnice otevřela svoje brány i jindřichohradecká úzká - dnes ve vlastnictví JHMD.

September 25th, 1999 - railway day on Czech railways. Many of the facilities was opened for the public - I have choosed JHMD - narrow gauge railway in South Bohemia.

JHR990925A.jpg (75820 bytes)

25.9.1999 Na nástupišti JHMD je připravena již v 8.20 historická souprava "úzké". Tak trochu ve stínu stojí pravidelný ranní vlak do Kamenice. Stačilo málo... a ani jedna z nich by tady nestála a nestálo by zde ani nástupiště "úzké"

Historic train with the steam locomotive U47.001 right, regular train to Kamenice left.

JHR990925C.jpg (57931 bytes) Mimořádná jízda (mimochodem - zdarma) zavedla návštěvníky i na vlečku závodu Jitka v Jindřiši. Jedná se o údajně jedinou úzkorozchodnou vlečku v ČR. Sem vlaky s cestujícími normálně nejezdí a z protipožárních důvodů pára již vůbec ne.

The historic train within Jitka factory. No passenger train use to go here...

JHR990925D.jpg (120335 bytes) Odbočka do závodu Jitka. U47 tlačí historickou soupravu do závodu. Výhybka je krytá lichoběžníkovými tabulkami.

Junction to Jitka factory. The historic train is beeing pushed onto factory's rails.

JHM990925K.jpg (53359 bytes)  
JHR990925I.jpg (85507 bytes) "U47 pod 25.000 volty.
Zhlaví stanice Jindřichův Hradec. Úzkorozchodná kolej odbočuje do úzkorozchodné části jindřichohradeckého nádraží.

Steamer U47 under the 25000 volts.

JHM990925B.jpg (45520 bytes) 25.000 Volt na úzkých kolejích - stejné místo, jen trochu jiná váhová kategorie!

Same place, other weight category...