 |
25.9.1999 Na nástupišti JHMD je připravena již v 8.20 historická souprava
"úzké". Tak trochu ve stínu stojí pravidelný ranní vlak do Kamenice.
Stačilo málo... a ani jedna z nich by tady nestála a nestálo by zde ani nástupiště
"úzké" Historic train with the steam locomotive U47.001 right, regular train
to Kamenice left. |
 |
Mimořádná jízda (mimochodem - zdarma) zavedla návštěvníky i na vlečku závodu
Jitka v Jindřiši. Jedná se o údajně jedinou úzkorozchodnou vlečku v ČR. Sem
vlaky s cestujícími normálně nejezdí a z protipožárních důvodů pára již vůbec
ne. The historic train within Jitka factory. No passenger train use to go here... |
 |
Odbočka do závodu Jitka. U47 tlačí historickou soupravu do závodu. Výhybka je
krytá lichoběžníkovými tabulkami. Junction to Jitka factory. The historic train is
beeing pushed onto factory's rails. |
 |
|
 |
"U47 pod 25.000 volty.
Zhlaví stanice Jindřichův Hradec. Úzkorozchodná kolej odbočuje do úzkorozchodné
části jindřichohradeckého nádraží.Steamer U47 under the 25000 volts. |
 |
25.000 Volt na úzkých kolejích - stejné místo, jen trochu jiná váhová
kategorie!
Same place, other weight category... |