Stavědlo 4 je u odbočky ůzké směrem na Obrataň. 25.9.1999 odpoledne zde bylo
docela rušno ...
Odbočka u stavědla 4. Zde opouští obrataňská větev úzké
jihlavskou trať. Novobystřická větev pokračuje splítkou až ke stavědlu 5.
The
train leaves the track to Jihlava and does towards Kamenice (Obratan).
Nákladní vlak od Jihlavy u stavědla 4 - Dolní Skrýchov
Dieselelektrika ČKD míjí obrataňskou odbočku a juchá
směrem na Novou Bystřici.
Pro změnu zase normálněrozchodný osobák z J.Hradce směrem
na H.Cerekev na tomtéž místě. (240.026)
Totéž, ale z druhého směru.
Laminátka 240.045 z J.Hradce směrem na H.Cerekev s nákladním
vlakem míjí stavědlo č.4.
... a na závěr trochu historie. Kolejová splítka je čtyřkolejová
a na konci soupravy je kořistní sasák - v té době na trati do N.Bystřice obvyklý.
Foto
ing. Jaroslava Kocourka je převzato z časopisu Železničář 10/1978.
Původní text k obrázku zněl: Smíšený vlak úzkorozchodné dráhy Jindřichův Hradec - Nová Bystřice u odbočky
Dolní Skrýchov, tažený lokomotivou T 47.009
Foto ing. Jaroslava Kocourka je převzato z časopisu Železničář
10/1978.
Původní text k obrázku zněl: Osobní vlak Veselí nad Lužnicí - Jihlava s lokomotivou 464.076 projíždí
unikátní místo jindřichohradeckých úzkorozchodek - úzkorozchodnou výhybku v
kolejové splítce v Dolním Skrýchově