| Řada |
datum |
předána |
| U 37.001 |
1927 |
z J.H. na dráhu Užhorod - Antalovce |
| 1939 |
MÁV, přeznačena na 395.101 |
U 37.002
|
1898 |
U12 - dodána pro trať Ondrášov - Dvorce |
| po 1935 |
Po opravě v Dílnách Krnov je přidělena do Osoblahy |
| 1939 |
DRG, 99.7841, jezdí v Osoblaze |
| 1950 |
z Osoblahy do J.H. |
| 1953 |
z J.H. do Korytnice, |
| 1954 |
z Korytnice do J.H.
foto:archiv
|
| U 37.003 |
před 1918 |
původní U13/Osoblaha |
| po 1918 |
Osoblaha |
| 1939 |
DRG, 99.7842, jezdí v Osoblaze |
U 37.004 |
před 1918 |
původní U14/Osoblaha |
| po 1918 |
Osoblaha |
| 1939, |
DRG, 99.7843, jezdí v Osoblaze |
| 1934 |
na trati Ondrášov - Dvorce zastaven provoz; předána do J.H. |
| 5.11.1938 |
do výtopny Gmünd (foto jako 298.14 v Pegeru v roku 1968)
foto:Polívka
|
| U 37.005 |
třicátá léta |
z J.H. na místní dráhu v údolí Terešvy |
| 1939 |
MÁV, přeznačena na 395.102 |
U 37.006
|
1927 |
předána do Korytnice |
| 1956 ? |
pomník na nádraží Ružomberok
foto:archiv
|
| U 37.010? |
před 1918 |
asi U15/Osoblaha, po válce do navrácení v Polsku |
| 1926 |
z Košic? |
| 1927 |
předána do Korytnice |
| U37.011 |
před 1918 |
asi U16/Osoblaha, po válce do navrácení v Polsku |
| prosinec 1933 |
zápůjčka z Korytnice na zkoušky tlakové brzdy na podvalnících |
| leden 1934 |
návrat do Korytnice |
U 47.001
|
1907 |
vyrobena firmou Henschel výr.č.391, zakoupena Srbskými drahami |
| 28.10.1918 |
zadržena v transportu kořistního materiálu do Německa, Holešovice-Bubny
|
| prosinec 1920 |
převzaty zástupcem ČSD od Komise pro věcnou demobilizaci |
| 1925 |
přeznačena jako U47.001 |
| 12.1.1966 |
dar Národnímu technickému muzeu |
| 8.10.1991 |
převoz do opravy v Českých Velenicích |
| 29.4.1992 |
ukončení opravy, nové zatopení
foto:archiv
|
U 47.002 |
1911 |
vyrobena v lokomotivce Hohenzollern Düsseldorf výr.č.394, zakoupena
Srbskými státními drahami |
| 28.10.1918 |
zadržena v transportu kořistního materiálu do Německa, Holešovice-Bubny |
| prosinec 1920 |
převzaty zástupcem ČSD od Komise pro věcnou demobilizaci |
| 1925 |
přeznačena jako U47.002 |
| 1959 |
pionýrská železnice Prešov |
| 2003 |
nevím odkdy, ale jako pomník v rušňovom depe Prešov
foto:S.K.
|
U 47.003 |
1911 |
vyrobena v lokomotivce Hohenzollern Düsseldorf výr.č.399, zakoupena
Srbskými státními drahami |
| 28.10.1918 |
zadržena v transportu kořistního materiálu do Německa, Holešovice-Bubny
foto:archiv
|
| prosinec 1920 |
převzaty zástupcem ČSD od Komise pro věcnou demobilizaci |
| 1925 |
přeznačena jako U47.003 |
| 1955 |
předána do Osoblahy |
U 47.004 |
1907 |
vyrobena firmou Henschel výr.č.392, zakoupena Srbskými drahami |
| 1918 |
jako kořist c.k. armády předány do opravy
po vzniku ČSR přebírá
Správa vojenského železničního materiálu |
| 28.4.1920 |
Pronajata do Jindřichova Hradce, 55 Kč/den |
| 2.3.1923 |
navrácen SVŽM |
| 7.11.1930 |
Odkoupen ČSD, oprava v Č Velenicích |
| 1961 |
zrušena (foto N.Bystřice; U47.004+DF644+BCi241-2 + Ci317-8 + Z2065-7 +
pomocná brzda V/u4005-6)
foto:archiv K.Just
|
M 11.001 |
|
ilustrační foto z archivu,
na jindřichohradeckých úzkokolejkách nejezdil |
| M 11.006 |
1929 |
|
| 5.11.1939 |
výtopna Gmünd |
| 40-tá léta |
Osoblaha |
M 11.007
|
1929 |
|
| 14.3.1940 |
převržený vůz u Obrataně |
| 1948 |
foto:archiv
|
| M11.008 |
1932 |
světlezelený nátěr => rosnička |
| 1945 |
předán do Osoblahy |
U 48.001 |
1932 |
do J.H. |
| 5.11.1938 |
výtopna Gmünd, přeznačena na 99 1301 |
| 1940 |
rekonstrukce na 1'D1', předána do J.H. |
| |
Gmünd |
| 1942 |
Ober Grafendorf |
| 1943 |
lesní správa Lvov, další data chybí
foto:Zopf
|
99 1102 |
1939 |
z Gmündu do J.H. po dobu rekonstrukce 991301 (U48.001) |
| prosinec 1939 |
a zpět |
| 1964 |
rozložena v Ober Grafenau (foto jako sovětská trofej v Gmündu 1945)
foto:Zopf
|
99 801 |
prosinec 1939 |
z DRG namísto vrácené 99 1102 |
| 1949 |
přeznačena na U 37.101 |
| 1950 |
vrácena do Rakouska |
| 1987 |
již jako pomník v Ruprechtshofenu
foto:Zopf
|
99 802 |
červenec 1940 |
z DRG do J.H. |
| 1945 |
vrácena do Rakouska |
| 1987 |
již jako pomník v Langschlagu
foto:Zopf
|
99 7816 |
během války |
z DRG do J.H. |
| 1945 |
přeznačena na U 38.001
|
| říjen 1946 |
do Osoblahy |
| 1950 |
pískovna Mohelnice
foto:archiv
|
99 554 |
1946 |
z Rakouska do J.H. |
| 1950 |
prodána na dráhu Beroun - Koněprusy
foto:Zopf
|
M 21.002 |
|
ilustrační foto z archivu, na jindřichohradeckých úzkokolejkách
nejezdila |
| M 21.003 |
14.4.1939 |
převzata od výrobce |
| 3.6.1963 |
přeznačen na M 21.008 |
| 27.6.1964 |
předán na pionýrskou železnici Prešov jako M 21.008 |
| 1970 |
konec provozu na pionýrské železnici Prešov |
| ? |
depozitář muzea v Nitře |
M 21.004 |
14.4.1939 |
převzata od výrobce |
| 27.6.1964 |
předán na pionýrskou železnici Prešov |
| 1970 |
konec provozu na pionýrské železnici Prešov |
| ? |
depozitář muzea v Nitře |
| 2003 |
Provozuschopný historický exponát ČHŽ. Věrná rekonstrukce interiéru
i exteriéru, pohon řešen novým soustrojím.
foto:A.Bílek
|
| M 21.005 |
1945 |
vyroben |
| 1960-1961 |
v Táboře přestavěn na Ba/u 622 |
| T 25.001 |
1946 |
od DRG, záhy převedena do Hradce Králové |
| T 25.002 |
1946 |
od DRG, záhy převedena do Hradce Králové |
T 47.001 - 6 |
1954 |
I. serie
foto:archiv
|
| T 47.009, 015, 020 |
1956? |
II. serie |