Řada |
datum |
předána |
U 37.001 |
1927 |
z J.H. na dráhu Užhorod - Antalovce |
1939 |
MÁV, přeznačena na 395.101 |
U 37.002
|
1898 |
U12 - dodána pro trať Ondrášov - Dvorce |
po 1935 |
Po opravě v Dílnách Krnov je přidělena do Osoblahy |
1939 |
DRG, 99.7841, jezdí v Osoblaze |
1950 |
z Osoblahy do J.H. |
1953 |
z J.H. do Korytnice, |
1954 |
z Korytnice do J.H.
foto:archiv
|
U 37.003 |
před 1918 |
původní U13/Osoblaha |
po 1918 |
Osoblaha |
1939 |
DRG, 99.7842, jezdí v Osoblaze |
U 37.004 |
před 1918 |
původní U14/Osoblaha |
po 1918 |
Osoblaha |
1939, |
DRG, 99.7843, jezdí v Osoblaze |
1934 |
na trati Ondrášov - Dvorce zastaven provoz; předána do J.H. |
5.11.1938 |
do výtopny Gmünd (foto jako 298.14 v Pegeru v roku 1968)
foto:Polívka
|
U 37.005 |
třicátá léta |
z J.H. na místní dráhu v údolí Terešvy |
1939 |
MÁV, přeznačena na 395.102 |
U 37.006
|
1927 |
předána do Korytnice |
1956 ? |
pomník na nádraží Ružomberok
foto:archiv
|
U 37.010? |
před 1918 |
asi U15/Osoblaha, po válce do navrácení v Polsku |
1926 |
z Košic? |
1927 |
předána do Korytnice |
U37.011 |
před 1918 |
asi U16/Osoblaha, po válce do navrácení v Polsku |
prosinec 1933 |
zápůjčka z Korytnice na zkoušky tlakové brzdy na podvalnících |
leden 1934 |
návrat do Korytnice |
U 47.001
|
1907 |
vyrobena firmou Henschel výr.č.391, zakoupena Srbskými drahami |
28.10.1918 |
zadržena v transportu kořistního materiálu do Německa, Holešovice-Bubny
|
prosinec 1920 |
převzaty zástupcem ČSD od Komise pro věcnou demobilizaci |
1925 |
přeznačena jako U47.001 |
12.1.1966 |
dar Národnímu technickému muzeu |
8.10.1991 |
převoz do opravy v Českých Velenicích |
29.4.1992 |
ukončení opravy, nové zatopení
foto:archiv
|
U 47.002 |
1911 |
vyrobena v lokomotivce Hohenzollern Düsseldorf výr.č.394, zakoupena
Srbskými státními drahami |
28.10.1918 |
zadržena v transportu kořistního materiálu do Německa, Holešovice-Bubny |
prosinec 1920 |
převzaty zástupcem ČSD od Komise pro věcnou demobilizaci |
1925 |
přeznačena jako U47.002 |
1959 |
pionýrská železnice Prešov |
2003 |
nevím odkdy, ale jako pomník v rušňovom depe Prešov
foto:S.K.
|
U 47.003 |
1911 |
vyrobena v lokomotivce Hohenzollern Düsseldorf výr.č.399, zakoupena
Srbskými státními drahami |
28.10.1918 |
zadržena v transportu kořistního materiálu do Německa, Holešovice-Bubny
foto:archiv
|
prosinec 1920 |
převzaty zástupcem ČSD od Komise pro věcnou demobilizaci |
1925 |
přeznačena jako U47.003 |
1955 |
předána do Osoblahy |
U 47.004 |
1907 |
vyrobena firmou Henschel výr.č.392, zakoupena Srbskými drahami |
1918 |
jako kořist c.k. armády předány do opravy
po vzniku ČSR přebírá
Správa vojenského železničního materiálu |
28.4.1920 |
Pronajata do Jindřichova Hradce, 55 Kč/den |
2.3.1923 |
navrácen SVŽM |
7.11.1930 |
Odkoupen ČSD, oprava v Č Velenicích |
1961 |
zrušena (foto N.Bystřice; U47.004+DF644+BCi241-2 + Ci317-8 + Z2065-7 +
pomocná brzda V/u4005-6)
foto:archiv K.Just
|
M 11.001 |
|
ilustrační foto z archivu,
na jindřichohradeckých úzkokolejkách nejezdil |
M 11.006 |
1929 |
|
5.11.1939 |
výtopna Gmünd |
40-tá léta |
Osoblaha |
M 11.007
|
1929 |
|
14.3.1940 |
převržený vůz u Obrataně |
1948 |
foto:archiv
|
M11.008 |
1932 |
světlezelený nátěr => rosnička |
1945 |
předán do Osoblahy |
U 48.001 |
1932 |
do J.H. |
5.11.1938 |
výtopna Gmünd, přeznačena na 99 1301 |
1940 |
rekonstrukce na 1'D1', předána do J.H. |
|
Gmünd |
1942 |
Ober Grafendorf |
1943 |
lesní správa Lvov, další data chybí
foto:Zopf
|
99 1102 |
1939 |
z Gmündu do J.H. po dobu rekonstrukce 991301 (U48.001) |
prosinec 1939 |
a zpět |
1964 |
rozložena v Ober Grafenau (foto jako sovětská trofej v Gmündu 1945)
foto:Zopf
|
99 801 |
prosinec 1939 |
z DRG namísto vrácené 99 1102 |
1949 |
přeznačena na U 37.101 |
1950 |
vrácena do Rakouska |
1987 |
již jako pomník v Ruprechtshofenu
foto:Zopf
|
99 802 |
červenec 1940 |
z DRG do J.H. |
1945 |
vrácena do Rakouska |
1987 |
již jako pomník v Langschlagu
foto:Zopf
|
99 7816 |
během války |
z DRG do J.H. |
1945 |
přeznačena na U 38.001
|
říjen 1946 |
do Osoblahy |
1950 |
pískovna Mohelnice
foto:archiv
|
99 554 |
1946 |
z Rakouska do J.H. |
1950 |
prodána na dráhu Beroun - Koněprusy
foto:Zopf
|
M 21.002 |
|
ilustrační foto z archivu, na jindřichohradeckých úzkokolejkách
nejezdila |
M 21.003 |
14.4.1939 |
převzata od výrobce |
3.6.1963 |
přeznačen na M 21.008 |
27.6.1964 |
předán na pionýrskou železnici Prešov jako M 21.008 |
1970 |
konec provozu na pionýrské železnici Prešov |
? |
depozitář muzea v Nitře |
M 21.004 |
14.4.1939 |
převzata od výrobce |
27.6.1964 |
předán na pionýrskou železnici Prešov |
1970 |
konec provozu na pionýrské železnici Prešov |
? |
depozitář muzea v Nitře |
2003 |
Provozuschopný historický exponát ČHŽ. Věrná rekonstrukce interiéru
i exteriéru, pohon řešen novým soustrojím.
foto:A.Bílek
|
M 21.005 |
1945 |
vyroben |
1960-1961 |
v Táboře přestavěn na Ba/u 622 |
T 25.001 |
1946 |
od DRG, záhy převedena do Hradce Králové |
T 25.002 |
1946 |
od DRG, záhy převedena do Hradce Králové |
T 47.001 - 6 |
1954 |
I. serie
foto:archiv
|
T 47.009, 015, 020 |
1956? |
II. serie |